ΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΣΙΔΗΡΟ:ΠΟΙΟΥΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ!

ΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΣΙΔΗΡΟ:ΠΟΙΟΥΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ!

Ο σίδηρος είναι απαραίτητος για τη μεταφορά οξυγόνου στους ιστούς του σώματος.

Τα κορίτσια από 13 ετών και οι γυναίκες αναπαραγωγικής ηλικίας, καθώς και έγκυες έχουν αυξημένες ανάγκες σε σίδηρο.

Η μειωμένη πρόσληψη σιδήρου μπορεί να προκαλέσει σιδηροπενική αναιμία.

Τα συμπτώματά της είναι:

-Αίσθημα αδυναμίας

-Εύκολη κόπωση

-Ωχρότητα

-Ταχυπαλμίες

-Δυσπεψία

-Σπάσιμο των νυχιών

-Τριχόπτωση

Αποφεύγετε να συνδυάζετε τροφές πλούσιες σε σίδηρο με:
-Τσάι, καφέ, αναψυκτικά τύπου κόλα, κόκκινο κρασί: Περιέχουν τανίνες, οι οποίες δυσχεραίνουν την απορρόφηση του σιδήρου.

-Γαλακτοκομικά ή άλλες τροφές πλούσιες σε ασβέστιο, το οποίο δεσμεύει το σίδηρο. Όταν δηλαδή τρώτε δημητριακά πρωινού, προτιμήστε τα χωρίς γάλα ή γιαούρτι, επειδή θα μειωθεί η απορρόφηση του σιδήρου που σας προσφέρουν.

-Φυτικές ίνες (π.χ. προϊόντα ολικής άλεσης), καθώς και αυτές με τη σειρά τους μειώνουν την απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό.

via

Related posts

Read previous post:
ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ!

Πότε η τακτική σωματική άσκηση γυρίζει μπούμερανγκ και κάνει κακό στην ψυχική υγεία Οι άνθρωποι που ασκούνται σωματικά σε τακτική...

Close

Powered by e-vima.gr e-vima.gr e-vima.gr e-vima.gr e-vima.gr e-vima.gr