News

ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: ΒΟΛΙΚΟΣ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΜΕΡΚΕΛ!

ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: ΒΟΛΙΚΟΣ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΜΕΡΚΕΛ!

«Ντεµέκ Μακεδονοµάχο» χαρακτηρίζει τον Πάνο Καµµένο σε συνέντευξή του στα «Παραπολιτικά» ο βουλευτής Σερρών της ΝΔ…

«Ο Αλέξης Τσίπρας ήρθε πολύ βολικός στην Άγκελα Μέρκελ», δηλώνει στα «Π» ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Σερρών Κώστας Καραμανλής, ο οποίος χαρακτηρίζει τον Πάνο Κομμένο «ντεμέκ Μακεδονομάχο» και εκτιμά ότι δύσκολα θα περάσει η Συμφωνία των Πρεσπών από τη Βουλή.

Πώς κρίνετε τη στήριξη της διεθνούς κοινότητας στον Αλέξη Τσίπρα, όπως φαίνεται και από την επικείμενη επίσκεψη της Αγκελα Μέρκελ στην Αθήνα;

Θυμάστε το «go back, μαντάμ Μέρκελ», κύριε Παπαχλιμίντζο; Φαίνεται ότι ο κ. Τσίπρας για να εκλεγεί πρωθυπουργός έταξε ότι θα σκίσει τα Μνημόνια και θα αλλάξει την Ευρώπη και τελικά έσκισε τις υποσχέσεις του και άλλαξε ο ίδιος. Έμπλεξε τη χώρα στην τεράστια περιπέτεια του πρώτου εξαμήνου του 2015, στη συνέχεια αποφάσισε ότι όλα ήταν αυταπάτες, υποχώρησε στα πάντα και μετατράπηκε στο αγαπημένο παιδί του ευρωπαϊκού κατεστημένου. Ας δούμε όμως και τη μεγάλη εικόνα: αυτό το κατεστημένο βρίσκεται σε σοβαρή κρίση, όπως δείχνουν οι εξελίξεις σε Μ. Βρετανία, Ιταλία και Γαλλία. Επιπλέον, η Ευρώπη σήμερα αντιμετωπίζει ολοφάνερο έλλειμμα ηγεσίας. Η κ. Μέρκελ, λοιπόν, προσπαθώντας να διατηρήσει τη δημοτικότητά της και να επιβληθεί στην εσωκομματική της αντιπολίτευση, έβαλε το στενό συμφέρον πάνω από το κοινό ευρωπαϊκό όραμα σπουδαίων προκατόχων της. Σε αυτήν την πολιτική στρατηγική της, ο κ. Τσίπρας τής ήρθε πολύ βολικός, αφού με αυτά που έκανε η κυβέρνησή του ουσιαστικά διέψευσε την Αριστερά σε όλη την Ευρώπη.

Κυβερνητικές πηγές έλεγαν τις προάλλες στο Reuters ότι θα έχουμε δύο τουλάχιστον εκδόσεις ομολόγων το 2019. Είναι τελικά η χώρα αποκλεισμένη από τις αγορές ή όχι, όπως υποστηρίζει ο κ. Τσίπρας;

Έχουμε το εξής παράδοξο: η κυβέρνηση πανηγυρίζει για δήθεν έξοδο από την επιτροπεία, ενώ την ίδια στιγμή έχει συμφωνήσει σε παράλογα πλεονάσματα μέχρι το 2060. Αυτό δεν έχει συμβεί ποτέ σε κανένα κυρίαρχο κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Και, μάλιστα, χωρίς ευχέρεια να εξυπηρετήσουμε το χρέος μας, αφού το 1 θετές ομόλογο κυμαίνεται μεταξύ 4% και 4,5%. Με απλά λόγια, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛ. για άλλη μία φορά κάνει το άσπρο μαύρο, στην προσπάθειά της να εξαπατήσει τους Έλληνες πολίτες.
Εκτιμάτε ότι η ψήφιση της Συμφωνίας των Πρεσπών στη Βουλή θα οδηγήσει σε πτώση της κυβέρνησης και πρόωρες εκλογές ή θα αντέξει η κυβέρνηση μέχρι τον Σεπτέμβριο;

Αυτή η επικίνδυνη συμφωνία, που φέρει την υπογραφή του πρωθυπουργού, αλλά έχει και την ανοχή και στήριξη του «ντεμέκ Μακεδονομάχου» Πάνου Κομμένου, κάθε μέρα γίνεται και πιο δύσκολο να περάσει από τη Βουλή μας. Γιατί καθίσταται σε όλο και περισσότερους σαφές αυτό που ο Κυριάκος Μητσοτάκης υπογράμμιζε από την αρχή: ότι είναι επιζήμια για το εθνικό μας συμφέρον, αφού αναγνωρίζει δήθεν μακεδονική εθνότητα και γλώσσα, με αποτέλεσμα ο κ. Ζάεφ ήδη να αναφέρεται σε δήθεν Μακεδονία του Αιγαίου και να εγείρει «μειονοτικά» ζητήματα. Γι’αυτό η Ν.Δ. προσπαθεί επίμονα να μην περάσει αυτή η απαράδεκτη συμφωνία – όπως φαίνεται, άλλωστε, κι από πρόσφατες κινήσεις διεύρυνσης του κόμματός μας. Είτε λόγω Πρεσπών είτε για άλλον λόγο, πάντως, βλέπω δύσκολο αυτή η κυβέρνηση να φτάνει μέχρι το καλοκαίρι.

Έχετε καταγγείλει πολλές φορές την κατάσταση στις δημόσιες συγκοινωνίες. Έχει σχέδιο η Ν.Δ. για την «αναγέννησή» τους;

Οι αστικές συγκοινωνίες Αθηνών και Θεσσαλονίκης βρίσκονται στο απόλυτο μηδέν. Αυτή η δήθεν φιλολαϊκή κυβέρνηση έχει καταφέρει το ακατόρθωτο: και ακριβότερο εισιτήριο και πολύ λιγότερα έσοδα και απαράδεκτα χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών… Τη διαχείριση όλης αυτής της κρίσης, όπως καταλαβαίνετε, θα κληθεί να την κάνει η επόμενη κυβέρνηση, ώστε πρώτα να αποφύγουμε την κατάρρευση και στη συνέχεια να επιτύχουμε την αναμόρφωσή τους. Το σχέδιο ασφαλώς και υπάρχει. Πρώτα απ’ όλα, πρέπει να ανατεθούν οι συγκοινωνίες σε άξιους ανθρώπους, που γνωρίζουν το αντικείμενο, και όχι σε κομματικούς εγκάθετους και κολλητούς. Έχουμε να αντιμετωπίσουμε την πρόκληση της εισιτηριοδιαφυγής και ασφαλώς να βελτιώσουμε τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς εκατομμύρια πολίτες, που χρησιμοποιούν τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες. Είναι ώρα να εφαρμόσουμε σύγχρονες μορφές management, στα πρότυπα άλλων ευρωπαϊκών πόλεων, και να κάνουμε πράξη, όπου χρειάζεται, τη σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, έχοντας πάντοτε ως κεντρικό στόχο την όσο το δυνατόν ποιοτικότερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Σας προβληματίζει μια σειρά από «αντάρτικα» που εκδηλώνονται στις δημοτικές εκλογές από ανθρώπους που ανήκουν στον χώρο της Νέας Δημοκρατίας;

Κύριε Παπαχλιμίντζο, είναι φυσιολογικό τα στελέχη ενός μεγάλου πολυσυλλεκτικού κόμματος να έχουν τοπικές αναφορές, πολιτικές φιλοδοξίες και έντονη πολιτική δραστηριότητα. Από την άλλη, βέβαια, δεν είναι φυσιολογικό να ξεχνάει κανείς ότι ο τελικός στόχος όλων μας είναι να κερδίσει η Ν.Δ. τις εθνικές εκλογές. Γι’ αυτό και δεν πρέπει να επιτρέψουμε σε προσωπικές επιδιώξεις, ιδίως μάλιστα αν είναι χωρίς μέτρο, να τσαλακώσουν την εικόνα της παράταξης.

Η κυβέρνηση διακηρύσσει ότι ουδέν μεμπτόν υπάρχει στην υπόθεση Πετσίτη. Ποια είναι η δική σας εκτίμηση;

Είναι μια σκοτεινή υπόθεση, που συμπυκνώνει την παρακμή του δήθεν «ηθικού πλεονεκτήματος» του ΣΥΡΙΖΑ: γρήγορος και προκλητικός πλουτισμός, «Αριστερά του πούρου και των μπουζουκιών», επαφές και εξυπηρετήσεις σε επιχειρήσεις που όχι μόνο συνδέονται με το Δημόσιο, αλλά και οφείλουν τεράστια ποσά, όπως στην περίπτωση της ΔΕΠΑ, εμπλοκή κορυφαίων υπουργών… Δεν θέλω να πω κάτι περισσότερο. Τα γεγονότα, δυστυχώς, μιλούν από μόνα τους.
Η συνέντευξη δώθηκε στον Κώστα Παπαχλιμίντζο

 

Related posts

Read previous post:
ΣΕΡΡΕΣ: OI TAINIEΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΚΡΟΝΙΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

Στον Κινηματογράφο Κρόνιο τρία έργα καθημερινά Ο ΑΣΠΡΟΔΟΝΤΗΣ- THE BACHELOR 3 - ESCAPE ROOM Καθημερινά και την Τετάρτη 9/1/19 προβάλλονται...

Close

Powered by e-vima.gr e-vima.gr e-vima.gr e-vima.gr e-vima.gr e-vima.gr