ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΣΕ ΑΓΑΠΑΝΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!

Συμβουλές από τον καθηγητή Ψυχολογίας Wharton Adam Grant

Αν βρίσκεσαι σε νέο εργασιακό περιβάλλον, αν θέλεις γενικώς να φτιάξεις τις σχέσεις σου με τους συναδέλφους ή αν θες απλώς να τις βελτιώσεις, ιδού τα μυστικά της καλής σχέσης στο γραφείο!

Αν θες να πετύχεις βοήθησε τους άλλους να πετύχουν

Ο ψυχολόγος και καθηγητής Wharton Adam Grant προτείνει: «Ο πιο σημαντικός τρόπος επιτυχίας είναι να βοηθήσουμε τους άλλους ανθρώπους να πετύχουν». Έχοντας μελετήσει χιλιάδες ηγέτες, ο Grant παρατήρησε ότι «οι μεγάλοι ηγέτες σκέπτονται πέρα ​​από το δικό τους κόσμο και τον εαυτό τους».

Αν είσαι ο διευθυντής, δώσε ελευθερίες

Οι πετυχημένοι διευθυντές αν θέλουν να λειτουργούν ως ηγέτες και όχι σαν αφεντικά, αφήνουν τους υπαλλήλους τους να αποφασίσουν πώς θα κάνουν τις δουλειές τους, σύμφωνα με τον τρόπο και τα ταλέντα τους!

Δώσε χρόνο και προσοχή

Οι καλοί συνάδελφοι και διευθυντές δίνουν το πολύτιμο δώρο του χρόνου στους άλλους – ακούγοντας προσεκτικά την ιδέα τους, τη γνώμη τους, τις ανησυχίες, το ενδιαφέρον και τις προσωπικές ανάγκες ενός άλλου προσώπου, και επενδύουν χρόνο στον άλλον για να μάθουν τα χαρακτηριστικά τους.

Δώσε το σεβασμό σoυ

Θα διαπιστώσεις ότι οι καλές ηγέτες και οι εργαζόμενοι σέβονται ο ένας τον άλλον – οι άνθρωποι ζητούν αμοιβαία περίεργες ερωτήσεις για το πώς και γιατί τα πράγματα λειτουργούν και τι θα μπορούσε να γίνει καλύτερα.

Δείξε την εκτίμησή σου

Σε μια κουλτούρα ευγνωμοσύνης και αναγνώρισης, οι άνθρωποι εκφράζουν την εκτίμηση για τους συναδέλφους και τους συναδέλφους με διάφορους τρόπους – από το «Ευχαριστώ» εως μια πρόταση για φαγητό.

via

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here