Το Netflix είναι η streaming υπηρεσία με τα λιγότερα τεχνικά προβλήματα εν μέσω κορωνοϊού

Φαίνεται πως το Netflix κατάφερε, όλον αυτόν τον πρώτο καιρό της δύσκολης περιόδου του κορωνοϊού, να ανταπεξέλθει στις υψηλές απαιτήσεις του υπερφορτωμένου παγκόσμιου δικτύου.

Σύμφωνα με μια νέα έρευνα που διεξήγαγε η J.D. Power, το Netflix είναι η streaming υπηρεσία με τα λιγότερα τεχνικά προβλήματα εν μέσω της πανδημίας.

Συγκεκριμένα, οι χρήστες στις ΗΠΑ ανέφεραν μόλις 0.07 τεχνικά προβλήματα κατά μέσο όρο για κάθε ώρα που έκαναν streaming, κατά την περίοδο 24-26 Απριλίου 2020.

Οι αριθμοί αυτοί είναι αρκετά μικρότεροι από τα προβλήματα που αναφέρθηκαν για το Amazon Prime Video και το Hulu με 0.11 ανά ώρα streaming, 0.12 για το Disney Plus και 0.13 για το YouTube TV, ενώ όλες οι άλλες υπηρεσίες o ρυθμός αυτός βρισκόταν στο 0.17. 

Γενικότερα, οι αναφορές τεχνικών προβλημάτω ήταν αρκετά χαμηλές σε όλο το φάσμα των streaming υπηρεσιών, όπως υποδηλώνει έρευνα, ωστόσο και η παραμικρή λεπτομέρεια μπορεί να κάνει τη διαφορά όταν το περιβάλλον είναι ακραία ανταγωνιστικό. 

Αυτό δεν σημαίνει ότι το πλοίο θα σαλπάρει συνεχώς σε ήρεμα ύδατα και ενίοτε θα υπάρχουν φουρτούνες, όπως έπαθε το Netflix στις 25 Μαρτίου όταν και οι web υπηρεσίες του διέκοψαν τη λειτουργεία τους σε Ευρώπη και ΗΠΑ για μία ώρα.

Θα είχε ενδιαφέρον να ξέραμε και τις προτιμήσεις των Ευρωπαίων χρηστών του Netflix, ιδιαίτερα μετά κα την απόφαση να μειώσει τα bitrates και την ποιότητα του streaming στη περιοχή με σκοπό να αντέξει το δίκτυο την υπερφόρτωση, εν μέσω της πανδημίας. 

Μάλιστα, στην υποθετική ερώτηση «ποια υπηρεσία θα κρατούσατε εάν μπορούσατε μόνο μία» το 54% επέλεξε το Netflix, ενώ ακολούθησαν τα Amazon Prime Video με 17%, το Hulu με 13% και το Disney Plus με 4%. 

Διαβάστε επίσης για το Netflix: