16/04/2024
20.4 C
Serres

Πού είναι η μαγευτική παραλία που είδαμε στο σποτ για τον ελληνικό τουρισμό

Array

Μια παραλία, 50 λέξεις και 1.000 συναισθήματα σε 40 δευτερόλεπτα για το ελληνικό καλοκαίρι  – Σε ποιο νησί βρίσκεται η μαγευτική παραλία;

Ένα πλάνο, μία εικόνα σε μία παραλία της Εύβοιας από τις χιλιάδες παραλίες σε όλη την Ελλάδα, 40 δευτερόλεπτα διάρκεια, 50 λέξεις και 1.000 συναισθήματα για το ελληνικό καλοκαίρι.

Το πού ακριβώς βρίσκεται η παραλία στην Εύβοια από τη νέα καμπάνια του ελληνικού τουρισμού κρατείται ως επτασφράγιστο μυστικό, κομμάτι και αυτό της «μαγείας» της Ελλάδας.

Πάντως, το ένα και μοναδικό πλάνο δείχνει ότι το «ατελείωτο ελληνικό καλοκαίρι» είναι εδώ και αυτό ακριβώς θέλουν να δείξουν οι συντελεστές της της ταινίας «Endless Greek Summer» που αποτελεί το πρώτο video της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού το 2020, που παρουσιάστηκε χθες στο Ζάππειο και θα αρχίσει να «τρέχει» άμεσα για το διεθνές κοινό.

BMW x2 ix2 web banner mathe perissotera 1

Η ταινία Endless Greek Summer

Η καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη Marketing Greece, τους Θανάση Παπαθανασίου της Frank and Fame, Steve Vranakis- CCO της ελληνικής κυβέρνησης, Θωμά Βαρβιτσιώτη και Ηλία Τσαουσάκη, σε συνεργασία με τα στελέχη του ΕΟΤ και το υπουργείο Τουρισμού.

Εστιάζοντας στο συναίσθημα και στη νέα ταυτότητα που «έχτισε» η Ελλάδα μέσα από την επιτυχημένη- κατά κοινή ομολογία- διαχείριση του Covid 19, επιλέχθηκε στρατηγικά η υιοθέτηση της δημιουργίας της ταινίας με ένα και μοναδικό πλάνο, το οποίο λειτουργεί ως «καμβάς» πάνω στον οποίο το μήνυμα του ελληνικού καλοκαιριού «γράφει» καλύτερα, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του θεατή από τα ομολογουμένως εντυπωσιακά πλάνα της χώρας μας.

«Η καμπάνια αναδεικνύει την εικόνα μιας χώρας, η οποία μπορεί να συνδυάζει τη λογική με το συναίσθημα, τη σοβαρότητα και τον επαγγελματισμό στην αντιμετώπιση μιας πρωτοφανούς κρίσης με αυτό το αίσθημα χαλαρότητας, χαράς, ευτυχίας που το ελληνικό καλοκαίρι πιστεύω ότι προσφέρει σε όλους μας, αυτήν την εικόνα είναι που θέλουμε σήμερα να μεταδώσουμε στο εξωτερικό», δήλωσε χθες ο Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την παρουσίαση της καμπάνιας.


«Ανοίγουμε σταδιακά αλλά με αισιοδοξία τις πόρτες και τα παράθυρα της Ελλάδος στον κόσμο. 

Δεν διαφημίζουμε και δεν υπερηφανευόμαστε για την επιτυχία μας στην αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης».

Οι συντελεστές της νέας καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού αναφέρουν ότι η νέα καμπάνια έχει ως βασικό της στόχο να υπενθυμίσει στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό την εμπειρία του ελληνικού καλοκαιριού που εμπεριέχει κάτι πιο βαθύ, πιο αληθινό, πιο ανθρώπινο.

Και αυτό είναι το συναίσθημα της ελευθερίας, της ευτυχίας να είσαι με όσους αγαπάς και της επαφής με τη φύση», αναφέρουν οι συντελεστές της.

«Με σύνεση, ενσυναίσθηση και σεβασμό η νέα ταινία προβάλλει αυτή τη μοναδικότητα της Ελλάδας και φιλοδοξεί να δημιουργήσει γύρω από το όνομα της ένα νέο brand, αυτό του ελληνικού καλοκαιριού.


Ένα brand που στην παρούσα φάση προτρέπει το κοινό να το ζήσει όπου και αν βρίσκεται, προβάλλοντας την ανθρώπινη διάσταση της Ελλάδας, αυτής που μοιράζεται, αυτής που καταλαβαίνει, αυτής που είναι έτοιμη να σε υποδεχθεί με τις κατάλληλες συνθήκες.

Πίσω από αυτή τη διάσταση και τον διαμοιρασμό της ανάγκης του ανθρώπου να ζήσει το δικό του ελληνικό Καλοκαίρι, δημιουργούνται ταυτόχρονα οι ευκαιρίες για την επόμενη χρονιά.

Για το επόμενο βήμα.

Για την εξέλιξη της καμπάνιας σε επόμενο στάδιο, με στόχο τη διεύρυνση της σεζόν».

Στη συνεργασία Δημοσίου- Ιδιωτικού τομέα για τη συνένωση δυνάμεων στον ελληνικού τουρισμού στάθηκε και η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, που συνδέεται με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων κ. Ιωάννα Δρέττα: 

«Χρειαζόταν η θέληση να ενώσουμε δυνάμεις, της Marketing Greece με τον ΕΟΤ και το Υπουργείο Τουρισμού. Σε μια τόσο δύσκολη στιγμή για τον ελληνικό τουρισμό και την Ελλάδα, η συνένωση δυνάμεων ήταν ο μόνος δρόμος.

Και αυτόν το δρόμο τον άνοιξε ο πρωθυπουργός με τη βούληση και την πεποίθηση του ότι όλοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε καλύτερα.

Τον ευχαριστoύμε πολύ.

H Marketing Greece, με πίστη στην αποστολή της και το λόγο για τον οποίο υπάρχει, αναλαμβάνει το κόστος της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού για το 2020 και την παραχωρεί ελεύθερη πνευματικών δικαιωμάτων στην ελληνική κυβέρνηση, για την προώθηση της χώρας και του ελληνικού τουρισμού διεθνώς».

Το σποτ αφορά τη διεθνή καμπάνια που θα ξεκινήσει άμεσα, ενώ παράλληλα ετοιμάζεται και ξεχωριστό σποτ για την ενδυνάμωση του εσωτερικού τουρισμού.

Διαβάστε επίσης για τον Μπάμπη Στόκα:

Πηγή:protothema

Ακολουθήστε το e-vima.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ.

 

Στο ΔΙΠΑΕ Σερρών το 5 ο Διεθνές Συνέδριο CAA-GR 2024

Στο Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας σήμερα Τρίτη και αύριο Τετάρτη θα γίνει η ημερίδα «Μετασχηματίζοντας την έρευνα στην πολιτιστική κληρονομιά σε έναν κόσμο που...

Δικαστικοί Υπάλληλοι της Περιφέρειας του Πρωτοδικείου Σερρών-Να μην συγχωνευθεί καμία υπηρεσία

Ο Σύλλογος Δικαστικών Υπαλλήλων του Ν. Σερρών σε εκτέλεση της υπ’ αρ. 1/2024 απόφασης Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης που πραγματοποιήθηκε  στις 12-04-2024 αποφάσισε  το συμβολικό...

ΠΑΣΟΚ: Στις Σέρρες τη Τρίτη ο Υπ. Ευρωβουλευτής Γιάννης Μανιάτης

Τον Νόμο Σερρών θα επισκεφθεί σήμερα, Τρίτη 16/04, ο Υποψήφιος Ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής και πρώην Υπουργός Γιάννης Μανιάτης.   Στις Ευρωεκλογές της 9ης Ιουνίου το...

«Μουσικοί από τα θρανία»Από τον Όμιλο «Ορφέας» Σερρών

Ο Όμιλος «Ορφέας» Σερρών πρόκειται να οργανώσει την 14η παρουσίαση Νέων Σερραίων Μουσικών με τον τίτλο «Μουσικοί από τα θρανία» στις 17η Απριλίου 2024...

Διαβάστε επίσης

Δείτε επίσης.

 

Έλενα Γαλύφα: Ήταν να χειρουργηθώ συγκεκριμένη ημερομηνία αλλά η αστρολόγος μου είπε να το αναβάλω

Πήρα τον χειρούργο τηλέφωνο και του είπα ότι μου έτυχε κάτι πολύ σοβαρό, έκανα το χειρουργείο πιο μετά, πρόσθεσε Η Έλενα Γαλύφα μίλησε στις τηλεοπτικές κάμερες, για...

Έφεδροι Αξιωματικοί Λεμεσού-Ευκαιρία θρησκευτικού και πατριωτικού αναβαπτισμού η επίσκεψή μας στις Σέρρες

Ομάδα 40 ελληνοκυπρίων, μελών του Συνδέσμου Εφέδρων Αξιωματικών Λεμεσού, συνοδευόμενη από τον Πρόεδρο του ομόλογου Συνδέσμου των Σερρών κ. Β. Κατιρτζόγλου, επισκέφθηκε τον Σεβ....

ΜεΡΑ25: Ατελέσφορες οι προτάσεις της κυβέρνησης για το Bullying

Οι νέοι άνθρωποι έχουν προβλήματα αλλά δεν είναι πρόβλημα οι ίδιοι Η κυβέρνηση επιχειρεί να πείσει την κοινωνία πως με αστυνομικού τύπου μέτρα (απαγορεύσεις, αποβολές,...

Συνέχισε να διαβάζεις