Βασίλη αυτή η Βουλή ήταν η καλύτερη που είχαμε ποτέ, μιας και δεν πρόλαβαν να ψηφίσουν κανένα ...νομοσχέδιο!

Μάριος Ζίχναλης:Τάσο σε περιμένουμε στο αυτοκινητοδρόμιο…

Τις βολές του στον Αλέξανδρο Χρυσάφη έριξε προχθές ο Τάσος Χανλίογλου για την διοργάνωση track days στο Αυτοκινητοδρόμιο

Βέβαια μπορεί ο ίδιος να ζήτησε τη παραίτηση του Δημάρχου, αλλά τα βέλη της διασποράς έπιασαν και τον πρόεδρο της ΛΑΜΣ κ. Ζίχναλη ο οποίος σήμερα δίνει τη δική του απάντηση.

«Πολύς λόγος έγινε από κάποιον κύριο που επικαλείται την ιδιότητα του θεματοφύλακα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, για συγκαλυμμένους αγώνες πίσω από το προσωπείο διοργανώσεων track day στο Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών δηλαδή για διοργάνωση από κάποιους παράνομων αγώνων στο Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών.

Ποιο συγκεκριμένα ο εν λόγω κύριος κατηγορεί το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών ότι συμμετείχε ως συνδιοργανωτής σε μασκαρεμένη όπως την αποκαλεί εκδήλωση.

Ο κ. Ζίχναλης εξηγεί πώς track day (σε ελεύθερη μετάφραση ημέρα πίστας) είναι η διοργάνωση κατά την οποία σε έναν αγώνα υπάρχουν κατηγορίες και κατάταξη εκκίνησης η περίφημη σχάρα εκκίνησης.

Η κατάταξη της εκκίνησης γίνεται σύμφωνα με χρονομετρημένα που έχουν γίνει πριν τον αγώνα ανά κατηγορία και η εκκίνηση δίνεται από στάση των οχημάτων στην σχάρα εκκίνησης με το άναμμα του φανού εκκίνησης ή με το πέσιμο της καρό σημαίας των αγόνων.  

Φυσικά και ο τερματισμός γίνεται με το πέσιμο της καρό σημαίας και με το άναμμα του φανού τερματισμού.

Ένας αγώνας πρέπει να είναι αδειοδοτημένος από την ομοσπονδία του αθλήματος και τον διέπει ο κανονισμός του αθλήματος. Συνήθως ένας αγώνας ανήκει σε κάποιο προκηρυγμένο πρωτάθλημα ή κύπελλο. Φυσικά το προσωπικό διαιτησίας ενός αγώνα είναι όλοι πτυχιούχοι.

Το track day δεν είναι αγώνας και είναι κάτι που γίνεται σε όλες τις πίστες του κόσμου. Αυτό σημαίνει ότι:

– Δεν υπάρχουν κατατακτήρια χρονομετρημένα.

– Δεν υπάρχουν θεσμοθετημένες κατηγορίες. Βεβαίως οι διοργανωτές πολλές φορές χωρίζουν τους έμπειρους από τους μη έμπειρους για λόγους ασφαλείας.

– Δεν υπάρχει εκκίνηση από στάση οχημάτων.

– Δεν υπάρχει σχάρα εκκίνησης.

– Δεν ανήκει σε κανένα προκηρυγμένο κύπελλο ή πρωτάθλημα.  

Επίσης θα πρέπει να τονίσουμε ότι το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών δεν συμμετέχει και δεν διοργανώνει ποτέ αγώνες ή οτιδήποτε άλλο που έχει σχέση με διοργάνωση. Συντηρεί και διαχειρίζεται τον χώρο και τον παραχωρεί προς χρήση με συμβόλαιο σε κάθε χρήστη.

Τέλος ο κ. Ζίχναλης αναφέρεται και στη μασκαρεμένη κατά το κ. Χανλίογλου διοργάνωση και απαντά πώς «Φυσικά και δεν υπήρξαν κατατακτήριες, Δεν υπήρξε εκκίνηση από στάση οχημάτων.

Το track day ξεκίνησε με το αυτοκίνητο του πλοηγού να γυρνάει τουλάχιστον 9 γύρους ώστε να δήξει τα πατήματα της πίστας στους συμμετέχοντες και όλα τα οχήματα πέρασαν στον χώρο της πίστας από την pit lane και όχι από σχάρα εκκίνησης.

Οι δε πλακέτες  ( όχι κύπελλα) που δόθηκαν στους συμμετέχοντες ήταν αναμνηστικές για την συμμετοχή τους στο track day.

Φυσικά δεν υπήρχε αλυτάρχης δεν υπήρχαν αγωνοδίκες και τεχνικός έφορος, εφόσον δεν υπήρχε αγώνας. Το προσωπικό όμως που διαχειρίστηκε το track day  ήταν όλοι έμπειροι κριτές της ΛΑΜΣ με εκατοντάδες ώρες διαιτησίας σε αγώνες Ελληνικούς και διεθνείς αλλά και σε track day.

Ο κ. Ζίχναλης καταλήγει πώς «ο κύριος αυτός αναφέρεται επίσης σε πλημμελή μέτρα ασφαλείας στο Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών.

Αναρωτιέται που ήταν το πυροσβεστικό όχημα. Βεβαίως τον ενημερώνουμε ότι κανένας δεν έχει δικαίωμα να έχει ένα δημόσιο πυροσβεστικό όχημα να περιμένει. Επίσης θα πρέπει να γνωρίζει ότι το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών διαθέτει επαρκεί μέσα πυρόσβεσης κάτι που πιστοποιείται και από την αδειοδότησή του.

Ενώ τα στελέχη της ΛΑΜΣ διαθέτουν μεγάλη εμπειρία αλλά και κατέχουν πτυχία πυρόσβεσης και απεγκλωβισμού.

Σχετικά με την αναφορά του σε έλλειψη πραγματικού γερανού από τον χώρο, τον ενημερώνω ότι το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών διαθέτει δικό του όχημα περισυλλογής οχημάτων το οποίο καλύπτει με μεγάλη επιτυχία διεθνείς και παγκοσμίου επιπέδου διοργανώσεις.

Το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών είναι από τους πλέον ασφαλείς χώρους ( αυτό πιστοποιείται κάθε χρόνο από τους αρμόδιους φορείς)  και ποτέ στην εικοσιπεντάχρονη ιστορία του δεν υπήρξε ατύχημα με σοβαρό τραυματισμό ή θάνατο με αυτοκίνητο.

Άλλωστε η ασφάλεια του χώρου του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών δεν αμφισβητήθηκε ούτε από το τελευταίο δικαστήριο ( πριν λίγες ημέρες) που έγινε για ένα ατύχημα σε αγώνα μοτοσυκλέτας.  

Βεβαίως ο εν λόγο όψιμος θεματοφύλακας και εμπνευστής των πάντων στο τέλος της επιστολής του τα βάζει και με την αγαπημένη του ΛΑΜΣ που και αυτή είναι ένα από τα δημιουργήματά του.

«Τον ενημερώνουμε ότι η ΛΑΜΣ ως αθλητικό σωματείο ουδέποτε έκανε τίποτε άλλο εκτός από αθλητικά γεγονότα.»

Αγαπητέ Τάσο, εμείς στην ΛΑΜΣ παραβλέπουμε το γεγονός ότι είσαι το μοναδικό μέλος της που αποπέμφθηκε ( αλήθεια γιατί ; )

Επίσης παραβλέπουμε ότι είσαι το μοναδικό πρώην μέλος που έσυρες το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών σε δικαστήρια και μάλιστα με χρηματικές διεκδικήσεις.  

Σε καλούμε στις εγκαταστάσεις μας να μα πεις ωραίες ιστορίες του χθες που έζησες  να μας πεις για αγώνες για τα track day στην Monza το μακρινό ΄77 να μας πεις με πόσα κυβικά αδρανή υλικά έγινε η πίστα καρτ της ΛΑΜΣ, για τις πρώτες κερκίδες που έβαλες στο Αυτοκινητοδρόμιο με δικά σου χρήματα, για τους πολύωρους αγώνες και τόσα άλλα.

Ο καφές κερασμένος από εμάς.

Και έπεται η συνέχεια…

Ακολουθήστε το e-vima.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Lavera
Exit mobile version