Tips 2021: Μίνι συμβουλές για εσένα που νιώθεις ήδη εξαντλημένος!

Ένας μήνα μετράμε μέσα στο πολυαναμενόμενο 2021 κι όμως εσύ δεν φαίνεσαι και τόσο χαρούμενος.

Για την ακρίβεια, η εξάντλησή σου είναι τέτοια, ώστε χαμόγελο δεν έχεις σκάσει και μάλιστα οι στόχοι σου νιώθεις να απομακρύνονται ολοένα και περισσότερο.

Μη στενοχωριέσαι, διότι υπάρχει τρόπος να τα καταφέρεις.

Δώσε βάση στις παρακάτω συμβουλές των ειδικών, όπως αυτές δημοσιεύτηκαν στον Guardian και να είσαι σίγουρος πως θα βγεις τελικώς νικητής.

Ιδού:

#1 Ένα πράγμα τη φορά

Σύμφωνα με την ειδικό του Πανεπιστημίου του Monash, Breanna Wright,

εάν ξεκινάς το 2021 και αισθάνεσαι ήδη κουρασμένος – θα πρέπει να θέσεις διαχειρίσιμους στόχους.

“Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα είναι να μην προσπαθείς να αλλάξεις πάρα πολλά πράγματα ταυτόχρονα”, λέει χαρακτηριστικά η Wright.

Αντ ‘αυτού χρειάζεται να «επιδιώκεις να επιτύχεις εκείνη την αλλαγή», που «πράγματι μπορεί να μετατραπεί στη συνέχεια σε συνήθεια».

Κατά την ειδικό, επομένως, «είναι προτιμότερο να εστιάζεις σε ένα πράγμα τη φορά».

#2 Το πρώτο βήμα: Ο ύπνος

Θα πρέπει να έχεις κατά νου επίσης ότι όλες οι συνήθειες που βελτιώνουν την υγεία σου συνδέονται μεταξύ τους.

Έτσι, η μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ οδηγεί σε καλύτερο ύπνο και ο καλύτερος ύπνος οδηγεί σε περισσότερη ενέργεια.

Από τις πιο σημαντικές συμβουλές!

Η περισσότερη ενέργεια οδηγεί με τη σειρά της στις καλύτερες επιλογές φαγητού και άσκησης και ούτω καθεξής.

Πάντως, σύμφωνα με την Kate Gregorevic, γιατρό και συγγραφέα του βιβλίου «Staying Alive»,

ο καλός ύπνος αποτελεί τον σημαντικότερο παράγοντα όλων για καλή υγεία και μακροζωία.

«Όλοι ξέρουμε πόσο απαίσια νιώθεις μετά από έναν κακό ύπνο.

Είσαι γκρινιάρης, δεν έχεις την ίδια όρεξη, είναι πιο πιθανό να καταλήξεις να τρως περισσότερο και να παραλείψεις την άσκηση».

Συνεπώς, εφόσον έχεις θέσει υπό έλεγχο τις συνήθειες ως προς τον ύπνο σου,

θα μπορείς να επιτύχεις άλλους στόχους, όπως η γυμναστική και η καλή διατροφή.

Πρόσθετο tip: Δοκίμασε τη νέα χρονιά να κοιμάσαι και να ξυπνάς συγκεκριμένες ώρες, αλλά και να αποφύγεις οποιοδήποτε υπνωτικό,

που σε άλλη περίπτωση θα σε βοηθούσε σε αυτό.

#3 Μην ξεχνάς να σκέφτεσαι τον εαυτό σου!

Η Kate James, η οποία ασχολείται με το life coaching,

προτείνει ότι από μέρους της πως πρέπει να αρχίσεις να δίνεις περισσότερη προσοχή στον εαυτό σου.

Συγκεκριμένα, η ίδια ως από τις σημαντικότερες συμβουλές

προτείνει να προσπαθήσεις για αρχή να «συνομιλήσεις» με τον εαυτό σου και εν συνεχεία να τον ρωτήσεις:

«Φροντίζω τον εαυτό μου όσο θα έπρεπε;».

Συχνά η απάντηση είναι όχι.

Πρόσθετο tip: Δώσε προσοχή στον τρόπο που σου φέρεσαι.

Η ίδια ειδικός τονίζει ότι μόλις αρχίσεις να προσέχεις όσα «λες» στον εαυτό σου,

είναι πιθανότερο να είσαι καλός μαζί του.

Ξεκίνα από σήμερα κιόλας να κάνεις τα ανωτέρω πράξη διότι ο χρόνος κυλά και πίσω δεν γυρίζει. Τι λες;

Πηγή: Τhe Guardian