Κώστας Καραμανλής: Όχι στους «εκβιασμούς»

Το Μετρό όπως είναι γνωστό δεν ανήκει ούτε στην κυβέρνηση, ούτε στους εργαζόμενούς του, αλλά από όσο ξέρω στους κατοίκους της Αθήνας.

Και όχι στην “ΣΕΛΜΑ” , το συνδικαλιστικό όργανο των εργαζομένων, που κήρυξε στάση εργασίας όταν αποφασίστηκε ότι 21 εργαζόμενοι, οι οποίοι με έναν μαγικό τρόπο τα τελευταία χρόνια είχαν μεταταχθεί σε διοικητικές θέσεις γραφείου, πρέπει να επιστρέψουν στα αρχικά τους πόστα, δηλαδή στα εκδοτήρια εισιτηρίων.

«Η κυβέρνηση δεν θα ανεχτεί νταβατζιλίκια και εκβιασμούς, είπε από την πλευρά του ο Κώστας Καραμανλής.

Δεν θα ανεχτεί 21 άτομα που βρίσκονται σε διοικητικές θέσεις να κρατάνε σε ομηρία 1.5 εκατομμύρια πολίτες», ενώ αναφερόμενος στη στάση που πραγματοποίησε το Σωματείο Εργαζομένων, προανήγγειλε πως η κυβέρνηση σχεδιάζει να  προχωρήσει σύντομα σε νομοθετική ρύθμιση για την θέσπιση του ελάχιστου προσωπικού ασφαλείας.

Μια ομάδα συνδικαλιστών εκβιάζει την Κυβέρνηση

Η ιστορία γνωστή και ο χώρος που γίνεται είναι όλο το Δημόσιο. Τον προσλαμβάνεις τον εργαζόμενο για παράδειγμα στην υπηρεσία καθαριότητας, αλλά κάποιος σε κάποια άλλη κυβέρνηση, αλλά μπορεί και στην ίδια, να τον βολέψει σε θέση γραφείου.

Στην συνέχεια υπάρχει κενό στις υπηρεσίες καθαριότητας, άρα χρειαζόμαστε προσλήψεις γιατί δεν θα μαζεύονται τα σκουπίδια. Το ίδιο και στο μετρό, τον προσέλαβαν  για να εκδίδει εισιτήρια, και κάποιος τον μετακίνησε σε διοικητική θέση και, μετά, τα εκδοτήρια είναι άδεια από προσωπικό

Οπότε το Μετρό χάνει έσοδα, οι πολίτες σχηματίζουν ουρές και αν τον στείλεις πίσω στην θέση του, το σωματείο κάνει απεργία. Μια απεργία συμμετέχουν όλοι κι όλοι 21 άτομα, αυτοί που δεν θέλουν να μετακινηθούν από τις καρέκλες που τόσο αγωνίστηκαν να βρουν και να καλύψουν!

Και ο υπουργός οργισμένος για την αιφνιδιαστική στάση εργασίας στο Μετρό, που έφερε χάος στους δρόμους και ταλαιπωρία χιλιάδων πολιτών , ψάχνει την λύση στο πρόβλημα που εμφανίστηκε από το πουθενά.

«Η κυβέρνηση δεν θα ανεχτεί για 21 άτομα που βρίσκονται σε διοικητικές θέσεις να κρατούνται σε ομηρία 1,5 εκατομμύρια πολίτες», ξεκαθάρισε σχετικά με την αιφνιδιαστική στάση εργασίας των εργαζομένων στο Μετρό Αθηνών τονίζοντας χαρακτηριστικά πως η κυβέρνηση έχει μεγάλη ευαισθησία στα εργασιακά ζητήματα και για αυτό δεν εκβιάζεται.

Ειδικότερα, ο  Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, εξήγησε πως «εμείς υπογράψαμε τις συλλογικές συμβάσεις τους, δηλαδή τις μη μισθολογικές παροχές, όταν ο ΣΥΡΙΖΑ, η αριστερή κυβέρνηση που υποτίθεται ότι προστατεύει τα δικαιώματα των εργαζομένων, τους κρατούσε σε ομηρία» ζητώντας παράλληλα συγνώμη από το επιβατικό κοινό.

Ο κ. Κώστας Καραμανλής ανέφερε μάλιστα πως «σε συνεργασία με τον Πρωθυπουργό και με τον αρμόδιο Υπουργό, τον κ. Θ. Σκυλακάκη, κάναμε τα πάντα για να τους δώσουμε ως οφείλαμε, γιατί υπάρχει συνέχεια στο κράτος, τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας υπό τον όρο βέβαια ότι το 2020 θα συζητήσουμε από μηδενική βάση.

Θυμίζω ότι το Υπουργείο Οικονομικών και το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους επί ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε εγκρίνει αυτές τις μη μισθολογικές παροχές στις συλλογικές συμβάσεις. Ωραίο είναι να βλέπουμε πως μια Αριστερή Κυβέρνηση επί τέσσερα χρόνια κορόιδευε τους εργαζόμενους».

Συνέχισε λέγοντας πως  «αφού υπογράψαμε τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας, –  για να μη γίνεται κάποια παρανόηση, δε μιλάμε για αυξήσεις, μιλάμε για μη μισθολογικές παροχές -, το «ευχαριστώ» στην κυβέρνηση ήταν να κάνουν μια στάση εργασίας διότι αρνούνται 21 άνθρωποι να κατέβουν στις θέσεις που κατείχαν, για να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό».

Όπως εξήγησε ο Υπουργός, στο Μετρό το μεγάλο πρόβλημα είναι η έλλειψη προσωπικού στα εκδοτήρια.

«Οι περισσότεροι έχουν μετακινηθεί σε διοικητικές θέσεις ως μη όφειλαν και το δεύτερο είναι το γεγονός ότι πρέπει άμεσα να προμηθευτούμε παραπάνω μηχανήματα για να μπορεί ο κόσμος  να βγάζει εισιτήρια, πράγμα το οποίο θα  γίνει μέσα στο επόμενο δίμηνο». 

Παράλληλα, προανήγγειλε πως η κυβέρνηση σχεδιάζει να  προχωρήσει σύντομα σε νομοθετική ρύθμιση για την θέσπιση του ελάχιστου προσωπικού ασφαλείας.

«Όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη, θα θέσουμε ζήτημα του ελάχιστου προσωπικού ασφαλείας έτσι ώστε να γίνονται τα πρωινά και τα βραδινά δρομολόγια, σε περίπτωση απεργιακών κινητοποιήσεων, όπως στον ΟΣΕ» διευκρίνισε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here