Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η Περιφερειακή Ένωση Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας / Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας, ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης είναι ή δεν είναι η κοινωνία της Θεσσαλονίκης;
Γιατί κάποιοι άλλοι , καμιά πενηνταριά όλοι κι όλοι είδαν με έκπληξη άλλη μια προσφυγή που κατατέθηκε στο ΣτΕ για το Μετρό Θεσσαλονίκης, με παράλληλο αίτημα την άμεση αναστολή των εργασιών στον σταθμό Βενιζέλου.
Και όπως καταλαβαίνεται είναι διάχυτη είναι η αγανάκτηση των πραγματικών φορέων της Θεσσαλονίκης αλλά και της Κεντρικής Μακεδονίας μετά τη νέα προσφυγή.
Μάλιστα σε κοινή ανακοίνωσή τους, κάνουν λόγο για μία ομάδα πολιτών με εμμονή σε δικαστικές εμπλοκές και στην τακτική κωλυσιεργίας, «με πρόσχημα ένα υποκριτικό ενδιαφέρον για τα αρχαία».
«Είναι πλέον πασιφανές πως η εμμονική επιλογή δικαστικών εμπλοκών χωρίς όρια έχει σαφή και μοναδικό στόχο κάποιων την παρεμπόδιση των εργασιών ολοκλήρωσης του ΜΕΤΡΟ, την πρόκληση νέων δυσβάσταχτων καθυστερήσεων και εν τέλει την αμφισβήτηση του ίδιου του έργου που η πόλη της Θεσσαλονίκης αναμένει», αναφέρουν σε κοινή ανακοίνωσή τους η ΠΚΜ, η ΠΕΔΚΜ, ο δήμος Θεσσαλονίκης, το ΕΕΘ, το ΕΒΕΘ, το ΤΕΕ/ΤΚΜ και ο ΕΣΘ.
«Χωρίς κανένα ουσιαστικό επιχείρημα, η εν λόγω ομάδα πολιτών επανέρχεται στην τακτική κωλυσιεργίας, επαναλαμβάνοντας θέσεις που η δικαιοσύνη έχει ήδη απορρίψει, αγνοώντας το δημόσιο συμφέρον και αδιαφορώντας για τη ζημία που προκαλεί στο κοινωνικό σύνολο, το οποίο στερείται της λειτουργίας του πιο σημαντικού μέσου μαζικής μεταφοράς της πόλης μας», τονίζουν οι φορείς και επισημαίνουν:
«Η νέα απόπειρα παρακώλυσης και καθυστέρησης της ολοκλήρωσης του ΜΕΤΡΟ συνιστά μια απολύτως καταδικαστέα τακτική που στρέφεται εναντίον της ίδιας της πόλης, των προοπτικών της, του περιβάλλοντος και των εισοδημάτων των πολιτών».
Με άλλα λόγια, προσθέτουν οι φορείς, «η ομάδα αυτή πολιτών όχι μόνο δεν σέβεται τη συλλογική βούληση της πόλης της Θεσσαλονίκης να αποκτήσει ένα υπερσύγχρονο μέσο μεταφοράς που θα αναβαθμίσει τις αστικές συγκοινωνίες, αλλά με πρόσχημα ένα υποκριτικό ενδιαφέρον για τα αρχαία περιφρονεί και στοιχειώδεις κανόνες δημοκρατίας. Για αυτούς νόμος είναι η βούλησή τους, οι εμμονές τους και οι σκοπιμότητές τους- η συντεταγμένη πολιτεία και η δικαιοσύνη πρέπει να υποτάσσονται σε αυτές.
Φτάνει πια! Η Θεσσαλονίκη δεν αξίζει τέτοια μεταχείριση».