Στοχευμένες καμπάνιες για την προσέλκυση τουριστών από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας: «Να εφαρμοστούν εγκαίρως τα πρωτόκολλα για την προστασία τουριστών, επαγγελματιών και εργαζομένων»

Σε στοχευμένες και εξειδικευμένες τουριστικές καμπάνιες προβολής της περιοχής, σε χώρες του εξωτερικού, με σκοπό την προσέλκυση επισκεπτών, θα προχωρήσει το αμέσως επόμενο διάστημα η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Άλλωστε το δεύτερο διαδικτυακό σεμινάριο για τον τουρισμό (Destination Update Webinar), που διοργάνωσε η Περιφέρεια, παρουσία του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολου Τζιτζικώστα και του Τομεάρχη Τουρισμού Αλέξανδρου Θάνου, είχε ως θέμα τις «Νέες συνθήκες για τις αεροπορικές και οδικές αφίξεις».

Στοχευμένες οι φετινές τουριστικές καμπάνιες σε χώρες του εξωτερικού 

Μπορεί μέχρι σήμερα συνολικά 29 να είναι οι χώρες για τις οποίες από τις 15 Ιουνίου «ανοίγουν τα σύνορα» για τους τουρίστες με αεροπορικές πτήσεις προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη.


Αλλά η λίστα με τις 29 χώρες διαμορφώθηκε ύστερα από μελέτη του επιδημιολογικού προφίλ των χωρών προέλευσης των τουριστών και αφού ελήφθησαν υπόψη οι χθεσινές ανακοινώσεις του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφάλειας Αεροπορίας (EASA), καθώς και η σχετική εισήγηση της Eπιτροπής Λοιμωξιολόγων. 

Σε αυτές περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, οι χώρες της Βαλκανικής, η Γερμανία που είναι και η πρώτη αγορά εισερχόμενου τουρισμού για τη χώρα μας, αλλά τελικά και πιο μακρινές αγορές όπως είναι η Κίνα, η Ιαπωνία, η Νότια Κορέα.


Αναλυτικά η λίστα των χωρών, με βάση τις σχετικές ανακοινώσεις από το υπουργείο Τουρισμού είναι η ακόλουθη:


Αλβανία, Αυστραλία, Αυστρία, Βόρεια Μακεδονία, Βουλγαρία, Γερμανία, Δανία, Ελβετία, Εσθονία, Ιαπωνία, Ισραήλ, Κίνα, Κροατία, Κύπρος, Λετονία, Λίβανος, Λιθουανία, Μάλτα, Μαυροβούνιο, Νέα Ζηλανδία, Νορβηγία, Νότια Κορέα, Ουγγαρία, Ρουμανία, Σερβία, Σλοβακία, Σλοβενία, Τσεχία, Φινλανδία.
Στους επισκέπτες από τις χώρες αυτές θα πραγματοποιείται δειγματοληπτικός έλεγχος, ενώ για όλες τις υπόλοιπες εξακολουθούν να ισχύουν οι υπάρχοντες κανόνες, πράγμα που σημαίνει ότι οι επισκέπτες από άλλες χώρες, εκτός λίστας, εφόσον έρθουν, θα μπουν σε 14ημερη «καραντίνα». 

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Ο κ. Τζιτζικώστας εξέφρασε την ικανοποίηση του για την απόφαση του Πρωθυπουργού να υιοθετήσει την πρότασή του να ανοίξει το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, δύο εβδομάδες νωρίτερα από τον προγραμματισμό και ταυτόχρονα με το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» για τις διεθνείς πτήσεις.

«Η αποδοχή του αιτήματός μου από τον Πρωθυπουργό έχει μεγάλη αξία για τον τουρισμό στην Κεντρική Μακεδονία, καθώς από το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, εξυπηρετούνται όλοι οι τουριστικοί προορισμοί της περιοχής.

Οι επιχειρήσεις θα ‘κερδίσουν’ 15 κρίσιμες μέρες μέσα στον Ιούνιο και με την προετοιμασία που κάνουμε σε όλα τα επίπεδα θεωρώ ότι μπορεί η Κεντρική Μακεδονία τουριστικά να μην έχει τις μεγάλες απώλειες, που αναμένονται για το σύνολο της χώρας.

Ταυτόχρονα προχωρούμε ως Περιφέρεια σε μια σειρά πρωτοβουλιών για να ενισχύσουμε περαιτέρω τον τουρισμό, τις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους, κρατώντας τους πάντα υγειονομικά ασφαλείς.

Η επικεντρωμένη προβολή σε τουριστικές αγορές – στόχους, λόγω και των ανάλογων με τη χώρα μας επιδημιολογικών χαρακτηριστικών και η περαιτέρω ενίσχυση του οδικού τουρισμού, στον οποίο άλλωστε είμαστε πρωταγωνιστές θα φέρει ακόμη καλύτερα αποτελέσματα», επισήμανε ο κ. Τζιτζικώστας.

Από το σύνολο των ομιλητών επισημάνθηκε η ανάγκη να εφαρμοστούν εγκαίρως συγκεκριμένα υγειονομικά πρωτόκολλα για την προστασία των τουριστών, των επαγγελματιών και εργαζομένων του τουρισμού.

Οι ομιλητές χαιρέτισαν την απόφαση να ανοίξει το αεροδρόμιο «Μακεδονία» δυο εβδομάδες νωρίτερα και τόνισαν πως αυτή η απόφαση θα παίξει καθοριστικό ρόλο για την πορεία του φετινού τουρισμού στην περιοχή.

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ανέλαβε την πρωτοβουλία να προχωρήσει σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και τη Marketing Greece

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ανέλαβε την πρωτοβουλία να προχωρήσει σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και τη Marketing Greece στην προβολή της Κεντρικής Μακεδονίας στις αγορές – στόχους, από όπου αναμένεται η μεγαλύτερη προσέλευση τουριστών για τη φετινή θερινή περίοδο και έχει καλλιεργηθεί γόνιμο έδαφος για τουριστική συνεργασία.

Διαβάστε επίσης για τον Απόστολο Τζιτζικώστα: