Τάσος Χανλίογλου: Τελικά έφτασε η άλλοτε κραταιά ΛΑΜΣ στον δικό της πάτο

1974/75 και για αρκετά χρόνια αργότερα ευτύχησα να δω και να ζήσω την υλοποίηση μιας ιδέας μου με την συμμετοχή και υποστήριξη μιας μικρής παρέας. 

Δημιουργήσαμε την ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ-ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΣΕΡΡΩΝ (ΛΑΜΣ)  Δουλέψαμε και ξοδέψαμε οραματιζόμενοι κάτι το πολύ μεγάλο. Κάτι που η χώρα μας το είχε ανάγκη. Βιώσαμε όμως στο πετσί μας (κυρίως εγώ προσωπικά ως «υποκινητής» μιας νέας κουλτούρας) τα πάνδεινα από τις τότε αρχές έως ότου τις καλάρεσε και κόνεψαν δίπλα μας για να «εισπράξουν»  από ότι εμείς αφειδώς χαρίζαμε.                                  

Η ΛΑΜΣ μεγαλούργησε όσο διαρκούσε το όραμα. Φαίνεται όμως ότι και τα οράματα δολοφονούνται. Όσο η ΛΑΜΣ αναπτυσσόταν κατέθεσα  στην Σερραϊκή κοινωνία μια ακόμη ιδέα που στην συνέχεια μόνος (σχεδόν) αγωνίστηκα για την ολοκλήρωσή της. 

Δεν ήταν άλλη από την ιδέα του ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟΥ. Τι το ήθελα;  

Πέσαν, από την αρχή ακόμη, ως κοράκια και μαύρες γάτες απίθανοι τύποι και ξεκίνησαν να το κατασπαράσσουν, όσο και αν προσπαθούσα να τους αποτρέψω. Δυστυχώς η άγνοια  η πονηριά και η αγραμματοσύνη δεν παλεύονται. Άλλωστε έχουν τον τρόπο τους για να σε παρακάμψουν και να επιφέρουν την καταστροφή.    

Ενδεικτικά θα σας αναφέρω πόσο εύκολα ξεστομίζουν χαρακτηρισμούς, καθώς έχουν ειδικευτεί. Ως ομιλούσες κεφαλές ( πολλάκις αμειβόμενες)  έκρωζαν και γρατσουνούσαν λέγοντας. 

«Σιγά μην επιτρέψουμε στον Χανλίογλου να εμπλακεί, δεν διαθέτει ούτε μια  Μερσεντές, έτσι και αλλιώς δεν είναι δικός μας, εμείς είμαστε η εξουσία, ο Χανλίογλου θα μας χαλάσει την σούπα»                      

Αποτέλεσμα εμφανές, ένα Αυτ/μιο επιπέδου γειτονιάς να χρωστά και της Μιχαλούς με συνεχή βοηθήματα από τους φόρους μας. Και μια ΛΑΜΣ κολλημένη σαν τσιμπούρι πάνω του για πολλούς και διάφορους λόγους αφήνοντας κατά μέρος τον δικό της σκοπό,  δράσεις και ρόλο. Τελικά έφτασε η άλλοτε κραταιά ΛΑΜΣ στον δικό της πάτο. Πέρυσι  έχασε το δικαίωμα ψήφου για την ανάδειξη της εθνικής ομοσπονδίας και φέτος εξαιρέθηκε από τα μητρώα του υπουργείου χάνοντας την επιδότηση των (των όσων  ευρώ) και ίσως το δικαίωμα  διοργάνωσης αγώνων. Δηλαδή την κατέστησαν φάντασμα.     

Αντ’ αυτού τα τελευταία χρόνια με τις ευλογίες και ανοχή των Δημάρχων λειτούργησε ως δεξαμενή «ειδικών» (ασχέτων) «προσωπικοτήτων» προκειμένου να στελεχωθούν θέσεις διοικητικές.   

Ευθύνη τεράστια τους βαρύνει καθώς προεδρεύουν παντού. Ο κ.Χρυσάφης (Δήμαρχος) αισίως το τερμάτισε. Όρισε μέλη του Δ.Συμβουλίου του αυτοκινητοδρομίου ή ανέχεται τους πέρα για πέρα άσχετους από τις ανάγκες ενός τέτοιου ειδικού χώρου.                                                                                       ΣΗΜ////  Όλοι εσείς που αναφέρω πάρα πάνω, σπίτια  δεν έχετε; Παραιτηθείτε και προσωρινά κλείστε, ΛΑΜΣ και ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ μέχρις ότου  μια ευρεία κίνηση πολιτών δώσει λύση.

Κυρίες και κύριοι  μας προσβάλλετε.                                                  

Σεβαστείτε την ιδέα, το όραμα και το ξόδεμα των παιδιών που ήμασταν τότε, εκατόν πενήντα ψήφοι δεν καθιστούν γνώστη κανέναν. 

RESPECT. άδει  η Aretha.                                                                                                                                           Τάσος Χανλίογλου