Τάσος Χανλίογλου: Υπέρ-οπτικώς Σέρρες – Αυτοκινητοδρόμιο και τα θανάσιμα αμαρτήματα

Τάσος Χανλίογλου: 5 θανάσιμα καθηλωτικές κατασκευές/ εγκαταστάσεις, ως αμαρτήματα των προηγουμένων διοικήσεων

Καθότι μας απασχόλησαν υπέρ του δέοντος  οι πέρα για πέρα  καταστροφικές πρακτικές των γνωστών ομιλουσών κεφαλών των, τελευταίων, ορισμένων δια του  κ. Αγγελίδη, στο Αυτ/μιο, διαχειριστών (στους οποίους θα επανέλθουμε) γυρίζουμε σελίδα  (προσωρινά) για να σας κάνω γνωστές τις 5 θανάσιμα καθηλωτικές   κατασκευές/ εγκαταστάσεις, ως  αμαρτήματα των προηγουμένων διοικήσεων.

Μην μείνουν και παραπονεμένοι.      

Κερκίδες λοιπόν, και ένα από τα 5 αμαρτήματα.

Χτίστηκαν  τσιμεντένιες και μόνιμες, σαν τα έργα του Φαραώ, στην ευθεία  απέναντι από τα PITS.      

Σ’ εκείνο το σημείο εξυπηρετούσαν τις ανάγκες του Αυτ/μίου οι λυόμενες μεταλλικές που νοίκιαζαν από επιχείρηση  Σερραίου δημότη ( Χανλίογλου) χωρίς  ποτέ να  καταθέσουν έστω ένα ευρώ.

Αποφάσισαν κάποιοι, χωρίς καμία  απολύτως γνώση, να εγκαταστήσουν  τις ως άνω τσιμεντένιες  μετακινώντας τις υπό ενοίκιο μεταλλικές σε άλλα σημεία,  άξια παρακολούθησης τεκταινομένων  εντός της πίστας.

Τα λάθη στην κατασκευή της είναι πολλά.

Το πρώτο και κυριότερο έγκειται στο ότι ξαφνικά βρέθηκε σε απόσταση από τον αγωνιστικό χώρο άκρως επικίνδυνη.    

Μεταξύ των τσιμεντένιων κερκίδων  και του τοιχίου  (μπαριέρα)  θα έπρεπε να παρεμβάλλονται άλλοι δύο διάδρομοι ασφαλείας προστατευόμενοι ( με συρματόπλεγμα) ανάλογα.

Η ταχύτητα των οχημάτων (μοτ/κλετών -αυτ/των) στο μέσον του μήκους της κερκίδος, πολλάκις ξεπερνά τα 250 χιλιόμετρα.

Στους αγώνες δε DRAGSTER  ίσως και τα 300.

Οτιδήποτε και αν εκσφενδονιστεί από ενδεχόμενο ατύχημα, κατά την διεξαγωγή αγώνος, το αποτέλεσμα αυτομάτως θα αποβεί, μοιραία,  θανατηφόρο.

Ποιός την πρότεινε, ποιός την  σχεδίασε, ποιός την ενέκρινε, και ποιός αποφάσισε να την δημοπρατήσει άραγε;

Το ποιός την πλήρωσε είναι γνωστόν σε όλους μας, αγαπητοί μου συνδημότες.

  Αν ενθυμούμαι καλώς, επί θητείας του κ. Μητλιάγκα ολοκληρώθηκαν .

Ενός Δημάρχου που από την αρχή της ιδέας μου (περί αυτ/μίου)  διάκειτο εχθρικώς  απέναντι στην κατασκευή αυτοκινητοδρομίου στις Σέρρες.

Θέση (δημοκρατικό δικαίωμα) που ίσως επιβαλλόταν, και από το πολιτικό περιβάλλον  της εποχής.

Η κακή, στην συνέχεια αντιμετώπιση και διαχείριση του Αυτοκινητοδρομίου από όλους ανεξαιρέτως, και τα τραγικά  αποτελέσματα που ζούμε, εύχουμαι να  μην τον δικαιώσουν.

Αν και για κει πάει η δουλειά. 

Δεύτερον, η κατασκευή (των μονίμων τσιμεντένιων κερκίδων) αδυνατεί να μετακινηθεί η να αλλάξει μορφή όπως, άλλωστε με συναρμολογούμενες μεταλλικές, συμβαίνει στις  μεγάλες πίστες του κόσμου.

Τρίτον, θα έπρεπε να γίνει με λιγότερες βαθμίδες ώστε  να μοιραστεί και σε άλλα σημεία .

Με αυτόν τον τρόπο θα απαλασσόταν (το αυτ/μιο) από μέρος του απλήρωτου ακόμη  ενοίκιο 20 χρόνων  (προς τον κ. Χανλίογλου).      

Επίσης  δεν θα δημιουργείτο η ανάγκη να νοικιάζουν επιπλέον μεταλλικές  με κόστος   25.000 ευρώ το διήμερο, και μάλιστα από άλλη πόλη.

Αν δεν με απατά η μνήμη μου,  αυτή  η  λάθος έστω κερκίδα, προβλεπόταν   σύμφωνα με  την τότε μελέτη /σύμβαση/ανάθεση  να συμπληρωθεί και με στέγαστρο για προστασία από τον καυτό ήλιο ( απέναντί της από τα ξημερώματα) και την  βροχή.

Με αποτέλεσμα να καταστεί άχρηστη. 

Μπορεί κάποιος φορέας να μας ενημερώσει περί του θέματος. Και κάτι ακόμη σοβαρότατον.

  Η επιτροπή που επισκέφτηκε το Αυτ/μιο  για την πιστοποίησή  του, βρήκε ακατάλληλες της φαραωνικού τύπου κερκίδες.

Ένας από τους 5 λόγους που ποτέ δεν πήραμε  έγκριση. 

Ποιός επιτέλους ευθύνεται; 

Λάθη επί λαθών  και  καθηλωτικά της πίστας, σε γειτονιάς.

Μας μένουν άλλα 4 αμαρτήματα.  

                                                                                                                          * Ο Τάσος  Χανλίογλου είναι…  είς εκ των 8

Διαβάστε επίσης για τον Κώστα Καραμανλή: