4 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να κόψετε το κάπνισμα χωρίς να πάρετε κιλά

Αρχικά να σας δώσουμε τα ειλικρινή μας συγχαρητήρια για την απόφασή σας να αφήσετε πίσω σας τη βλαβερή συνήθεια του καπνίσματος.

Πιθανότατα ένα από τα πράγματα που σας απασχολούν τώρα που σταματήσατε το κάπνισμα είναι το αν θα δείτε το βάρος σας να αυξάνεται.

Πράγματι, η διακοπή του καπνίσματος συνοδεύεται συχνά από αύξηση του σωματικού βάρους, ειδικότερα κατά τους πρώτους μήνες.

Ερευνητικά δεδομένα δείχνουν πως η αύξηση βάρους μετά τη διακοπή του καπνίσματος κυμαίνεται κατά μέσο όρο στα 4-5 κιλά

μέσα σε διάστημα ενός χρόνου,

αν και έχουν καταγραφεί ακόμη μεγαλύτερες διακυμάνσεις.

Το γεγονός αυτό οφείλεται στο ότι η νικοτίνη προκαλεί μια μικρή αύξηση του μεταβολισμού,

ενώ παράλληλα περιορίζει την όρεξη για φαγητό.

Παράλληλα, ρόλο παίζει και ο ψυχολογικός παράγοντας, καθώς δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποκαθιστούν τη συνήθεια του καπνίσματος με το τσιμπολόγημα.

Ωστόσο, υπάρχουν tips που αν τα ακολουθήσετε θα μετράτε μόνο οφέλη.

*Αυξήστε τη σωματική σας δραστηριότητα
Βάζοντας στη ζωή σας την τακτική γυμναστική θα αυξήσετε τις θερμίδες που καίει ο οργανισμός σας και θα τονώσετε τον μεταβολισμό σας.

*Καταναλώστε μικρά και συχνά γεύματα
Αν πιάνετε τον εαυτό σας να τσιμπολογάει διαρκώς μετά τη διακοπή καπνίσματος, προσπαθήστε να έχετε μικρά, συχνά γεύματα

και αν είναι εφικτό σε συγκεκριμένες ώρες.

*Οργανώστε τα σνακ σας
Η κατανάλωση υγιεινών σνακ σάς βοηθά να αυξήσετε τα θρεπτικά συστατικά στη διατροφή σας,

να ανεβάσετε τα επίπεδα ενέργειάς σας και να καταπολεμήσετε την πείνα σας.

Φροντίστε ανά περίπου 3 ώρες να έχετε ένα σνακ, έτσι ώστε το στομάχι σας να είναι συνέχεια χορτάτο και να μην καταφεύγετε σε ανθυγιεινές επιλογές.

*Ξεφορτωθείτε τους πειρασμούς
Αποφεύγετε να έχετε στο σπίτι θερμιδογόνα σνακ, όπως σοκολάτες, πατατάκια και γλυκά.

Αφήστε σε ορατά σημεία υγιεινά σνακ, όπως φρούτα, ημιάπαχα γαλακτοκομικά, φρούτα και ανάλατους ξηρούς καρπούς.

Έχετε στο ψυγείο ή και εκτός αυτού ψιλοκομμένα καρότα και αγγουράκια, χωρίς λάδι και αλάτι, ή κομμένα φρούτα,

έτσι ώστε να τα έχετε πρόχειρα σε στιγμές… αδυναμίας.

Έτσι, θα τσιμπολογάτε χωρίς να παίρνετε πολλές θερμίδες.

Δείτε επίσης: