Πόσο καφέ πρέπει να πίνεις για να χάσεις λίπος στην κοιλιά

Έχεις ακούσει ατελείωτες θεωρίες για τον καφέ.

Συμβάλει στη μακροζωία, αυξάνει την ερωτική διάθεση, μειώνει την ερωτική διάθεση, δεν σε αφήνει να κοιμηθείς και σε βοηθά να κάψεις το λίπος.

Ένα θέμα που μάς απασχολεί πάρα πολύ διότι η συντριπτική πλειοψηφία δεν ξεκινά τη μέρα της αν δεν πιει μία κούπα καφέ.

Ανοίγουν τα μάτια σου, βρίσκεις τη θέληση για ζωή, είσαι σε θέση να επικοινωνήσεις με τους συνανθρώπους σου.

Νέα έρευνα λοιπόν σου δίνει έναν ακόμη λόγο να πίνεις καφεδάκι κάθε μέρα.

Πόσο καφέ θα πιεις για να χάσεις λίπος;

Οι ειδικοί αποφάνθηκαν ότι 2-3 φλιτζάνια την ημέρα μειώνουν αποδεδειγμένα το συνολικό αλλά και κοιλιακό λίπος στις γυναίκες, συγκριτικά με εκείνες που πίνουν λιγότερο.

Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο Journal of Nutrition, ενώ τα δεδομένα λήφθηκαν από το National Health and Nutrition Examination Survey.

Κατέληξαν λοιπόν στο ότι οι γυναίκες 20-44 ετών που έπιναν 2-3 φλιτζάνια καφέ την ημέρα είχαν τα χαμηλότερα επίπεδα λιπαρότητας. Για την ακρίβεια 3,4%.

Οι γυναίκες που ήταν 45-69 ετών και έπιναν 4 ή περισσότερα φλιτζάνια την ημέρα, είχαν 4,1% λιγότερο λίπος από τις υπόλοιπες.

Η έρευνα έδειξε ότι δεν παίζει ρόλο αν πίνεις κανονικό καφέ ή ντεκαφεϊνέ, ούτε αν είσαι καπνίστρια.

«Η έρευνά μας δείχνει ότι μάλλον υπάρχουν βιοενεργά συστατικά στον καφέ, που ρυθμίζουν το βάρος και που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως ουσίες κόντρα στην παχυσαρκία και να γίνει μέρος της υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής μας.

Ωστόσο, αυτά τα ευρήματα χρειάζονται περισσότερη έρευνα.,

Καταλήγουμε όμως στο ότι η κατανάλωση καφέ δεν επηρεάζεται από το βάρος κάποιου», εξήγησε ο επικεφαλής της έρευνας Δρ. Lee Smith.

Άρα συνεχίζουμε να πίνουμε τον latte μας ανενόχλητες.

Δείτε επίσης: