Γιατί πρέπει να προσθέσεις την τομάτα στη διατροφή σου και πότε είναι επικίνδυνη

Γιατί πρέπει να προσθέσεις την τομάτα στη διατροφή σου και πότε είναι επικίνδυνη

Το καλοκαίρι έχει τη τιμητική της, αλλά πλέον μπορούμε να την απολαμβάνουμε όλο τον χρόνο.

Ο λόγος για τη τομάτα, που συνοδεύει σχεδόν όλα τα ελληνικά φαγητά.

Η τομάτα είναι ένας διατροφικός θησαυρός,

καθώς τα ωφέλη για τον οργανισμό μας, όταν την καταναλώνουμε είναι πολλά και πολύ σημαντικά.

Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερες έρευνες έρχονται να αποδείξουν αυτό που ήξεραν πρακτικά οι παλαιότεροι.

Η τόματα πρέπει να βρίσκεται σε καθημερινή βάση στη διατροφή μας.

Δείτε γιατί:

Προστατεύει το καρδιαγγειακό μας σύστημα και ρίχνει τη χοληστερόλη.
Ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα.


Βοηθάει στην απώλεια βάρους.


Είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ και μας παρέχει ενέργεια.


Ενδυναμώνει τα οστά μας.


Έχει βιταμίνη Α, άρα βελτιώνει την όραση μας και την όψη του δέρματός μας.


Βοηθάει στην ενδυνάμωση της τρίχας.
Στις Άνδεις από όπου προέρχεται πίστευαν πως είναι δηλητηριώδης.

Κάτι που δεν ισχύει, αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που μπορεί να γίνει επικίνδυνη.

Η υπερβολική κατανάλωσή της έχει παρατηρηθεί ότι δημιουργεί πεπτικά προβλήματα.

Επίσης, μεγάλες ποσότητες τομάτας έχει αρνητική επίδραση στον αδένα του προστάτη. Και τα νεφρά επηρεάζονται από την τομάτα και δημιουργούνται πέτρες στα νεφρά.