Tips για εσένα που θέλεις να προετοιμάσεις το κορμί σου για το καλοκαίρι

Απλώς πρέπει να ακολουθήσεις το πρόγραμμα

Σε περίπτωση που θέλεις να βρεις τη φόρμα σου, να φτιάξεις το σώμα σου για να νιώθεις ακόμα πιο θεά, εμείς έχουμε να σου προτείνουμε κάποια καθημερινά tips που θα σε βοηθήσουν σε αυτό.

Η θερμοκρασία ανεβαίνει, σιγά σιγά τα ρούχα λιγοστεύουν και έρχεται η ώρα για να βγεις στην παραλία.

Προπονήσου νωρίς το πρωί

Το πρωί και δεν έχει τόση ζέστη και είναι η καλύτερη ώρα για να κάψεις λίπος. Η πρωινή άσκηση είναι ο καλύτερος τρόπος για την αύξηση του μεταβολισμού.

Να έχεις ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής

Ζήτησε από έναν trainer να σου βγάλει πρόγραμμα γυμναστικής, το οποίο θα γυμνάζει όλο το σώμα. Εστίασε σε κοιλιακούς, γλουτούς και πόδια. Π.χ. οι σανίδες, οι άρσεις ποδιών και οι κοιλιακοί είναι κάποιες από αυτές τις ασκήσεις.

Πρόσεξε την διατροφή σου – πρόσεξε το σώμα σου

Μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή σε βοηθά να ξεφουσκώσεις και να δείχνεις πιο αδύνατη. Προτίμησε τα άπαχα κρέατα, τα φρούτα και τα λαχανικά και θα δεις το αποτέλεσμα που θέλεις αρκετά σύντομα. Μείνε μακριά από αλκοόλ, ζάχαρη και επεξεργασμένα τρόφιμα.

Πιες νερό

Μην ξεχνάς να πίνεις καθημερινά 2,5-3 λίτρα νερού για αποτοξίνωση, αλλά και για την καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού. Η σωστής ενυδάτωση αποτρέπει την κατακράτηση υγρών και τα ενοχλητικά φουσκώματα.

Κάνε συνέχεια squats

Είναι μια άσκηση που μπορείς να κάνεις ανά πάσα στιγμή μόνη σου, όπου και αν βρίσκσαι. Έτσι και θα γυμνάσεις τα πόδια του και θα κάνεις τέλειους γλουτούς.

Δείτε επίσης