28/03/2024
18.1 C
Serres

Σύλλογος Δανειοληπτών & Προστασίας Καταναλωτών Β.Ε: Τεράστια σημασία το πρόβλημα των κόκκινων δανείων

Με το ν. 4354/2015 θεσπίστηκε δευτερογενής αγορά μεταβίβασης δανείων και απαιτήσεων.

Επίσης, προβλέφθηκε η ίδρυση και λειτουργία Εταιριών Απόκτησης Δανείων και Απαιτήσεων και Διαχείρισης Δανείων και Απαιτήσεων.

Σήμερα, το πρόβλημα των κόκκινων δανείων έχει τεράστια σημασία, τόσο για την εξυγίανση των Τραπεζών όσο και για την κοινωνική ειρήνη, αφού επίκεινται δεκάδες χιλιάδες πλειστηριασμοί πρώτης κατοικίας.

Περαιτέρω, οι Έλληνες πολίτες, γνωρίζουν ότι οι Τράπεζες διασώθηκαν με κρατική παρέμβαση τρεις φορές την τελευταία δεκαετία, με χρήματα τα οποία επιβάρυναν το Δημόσιο Χρέος και συνεπώς, υπάρχει διάχυτη η απαίτηση για κοινωνική ειρήνη, ισότητα και διαφάνεια, αφού θα ήταν άνισο απέναντι στους Πολίτες να επιτραπεί στις τράπεζες ή στις εταιρίες που αποκτούν δάνεια και απαιτήσεις από αυτές, να κάνουν μαζικά πλειστηριασμούς άνευ ετέρου, ενώ πρωθύστερα διεσώθησαν με κρατικά κεφάλαια, τα οποία αποπληρώνουν οι ίδιοι οι Πολίτες.

procredit bank serres epimelitirio

Επειδή, η υποχρέωση του Κράτους να λειτουργεί με διαφάνεια είναι συνυφασμένη με την έννοια της Δημοκρατίας μας.

Επειδή, και προς ενίσχυση των Τραπεζών φέρεται προς νομοθετική ρύθμιση το σχέδιο ΗΡΑΚΛΗΣ, το οποίο ουσιαστικά παρέχει κρατικές εγγυήσεις προς τις Τράπεζες να μπορούν να μεταβιβάζουν πιο ελκυστικά τα δάνεια και τις απαιτήσεις τους σε Εταιρίες Απόκτησης Δανείων και Απαιτήσεων,

Επειδή, θα ήταν άδικο κοινωνικά να μην δοθεί μία τελευταία ευκαιρία στους δανειολήπτες να ρυθμίσουν ή να εξαγοράσουν το δάνειό τους,


Επειδή κρίνεται αναγκαία η εξακολούθηση της προστασίας της α’ κατοικίας αλλά και η προστασία εκείνων των περιουσιακών στοιχείων που είναι απαραίτητα για την συνέχιση της επαγγελματικής  εμπορικής, βιοτεχνικής ή επαγγελματικής δραστηριότητας των οφειλετών – εγγυητών, φυσικών και νομικών προσώπων, 

Επειδή και η 1023/2019 Κοινοτική Οδηγία ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ Α’ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ, αλλά την εμπερικλείει στις ρυθμίσεις της περί απαλλαγής των οφειλετών από τα χρέη τους (βλ. άρθρο 23 παρ. 3), σύμφωνα με το οποίο «στην περίπτωση που εγκρίνονται ή διατάσσονται μέτρα προστασίας από δικαστική ή διοικητική αρχή προκειμένου να διασφαλιστεί η κύρια κατοικία του αφερέγγυου επιχειρηματία και κατά περίπτωση της οικογενείας του ή τα βασικά περιουσιακά στοιχεία για τη συνέχιση της εμπορικής, βιοτεχνικής ή επαγγελματικής δραστηριότητας του επιχειρηματία το κράτος μέλος μπορεί να προβλέπει μεγαλύτερη περίοδο απαλλαγής»

Επειδή η κρίση που διήλθε η χώρα μας από το 2010 και εντεύθεν αναμφίλεκτα μετέβαλλε απρόοπτα και βίαια τόσο την εισοδηματική όσο και την περιουσιακή κατάσταση των δανειοληπτών με συνέπεια η δεύτερη ευκαιρία που πρέπει να τους παρασχεσθεί από ένα κράτος δικαίου είναι αδήριτη.

Επειδή τα πιστωτικά ιδρύματα και η επιθετική πρακτική που υιοθέτησαν προκειμένου να χορηγήσουν δάνεια και πιστώσεις, έγινε αναντίρρητα με τρόπο που δεν προσήκει στις επιταγές περί υπευθύνου δανεισμού, παρασύροντας το μεγαλύτερο τμήμα των δανειοληπτών σε υπερχρέωση, χωρίς δική τους υπαιτιότητα.


Επειδή τα λειτουργούντα πιστωτικά ιδρύματα διασώθηκαν με χρήματα του ελληνικού λαού, αφού ανακεφαλαιοποιήθηκαν πολλάκις, λαμβάνοντας ποσό άνω των ογδόντα δισεκατομμυρίων ευρώ.

Επειδή από το ανώτατο Δικαστήριο της χώρας έχει πλειστάκις κριθεί, ότι οι τράπεζες, με την συμπερίληψη καταχρηστικών όρων αλλά και υψηλών επιτοκίων που διαμορφώνονταν με αδιαφανή κριτήρια, διόγκωναν την απαίτηση που είχαν έναντι των δανειοληπτών – εγγυητών, πλουτίζοντας εις βάρος τους παράνομα.

Επειδή στα εγχώρια πιστωτικά ιδρύματα, προκειμένου να εξυγιάνουν τους ισολογισμούς τους, δόθηκε η δυνατότητα, με την θέσπιση του ν. 4354/2015, να μεταβιβάσουν τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια σε Εταιρείες Απόκτησης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις.

Επειδή οι απαιτήσεις που μεταβιβάστηκαν ή πρόκειται να μεταβιβαστούν στις ως άνω εταιρείες είναι αφενός ανεκκαθάριστες (διαλαμβάνουν δηλαδή και χρεώσεις που επιβλήθηκαν δυνάμει όρων της σύμβασης που κρίθηκαν με αμετάκλητες αποφάσεις καταχρηστικοί) και αφετέρου το τίμημα, που καταβλήθηκε από τις αποκτώσες, τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια, εταιρείες, δεν ξεπερνά σε ποσοστό το 30% τις εμπράγματως εξασφαλισμένες απαιτήσεις και σε ποσοστό 5% τις ανέγγυες πιστώσεις.

Επειδή σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση του ν. 4354/2015:

«Με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις καθίσταται δυνατή η δημιουργία δευτερογενούς αγοράς μη εξυπηρετούμενων δανείων. Η δημιουργία μίας τέτοιας αγοράς θα είναι ωφέλιμη τόσο για τα πιστωτικά ιδρύματα όσο και για τους οφειλέτες.

Το πιστωτικό ίδρυμα θα μπορεί να ενισχύσει άμεσα τη ρευστότητά του εισπράττοντας άμεσα ένα τμήμα της αμοιβής του, το οποίο είναι αμφίβολο αν θα το εισέπραττε με αναγκαστική εκτέλεση και σε κάθε περίπτωση θα το εισέπραττε πολύ αργότερα.

Από την άλλη πλευρά, ο δανειολήπτης θα μπορεί να λάβει από τον εκδοχέα πολύ ευνοϊκότερες προτάσεις ρύθμισης, απ’ ό,τι θα μπορούσε να λάβει από το πιστωτικό ίδρυμα, διότι ο εκδοχέας θα έχει αγοράσει την απαίτηση σε τιμή μικρότερη της ονομαστικής της αξίας και επομένως μία πρόταση ρύθμισης, που θα ήταν ζημιογόνα για το πιστωτικό ίδρυμα και δεν θα μπορούσε να προταθεί από αυτό, θα είναι κερδοφόρα για τον εκδοχέα.

Παράλληλα θεσπίζεται καθεστώς αυστηρής εποπτείας των εταιριών διαχείρισης και μεταβίβασης των απαιτήσεων και υποχρέωσή τους να τηρούν τον Κώδικα Δεοντολογίας Τραπεζών, ώστε να διασφαλίζεται ότι σε κάθε περίπτωση δεν θα χειροτερεύσει η νομική ή πραγματική θέση του οφειλέτη μόνο και μόνο λόγω της μεταβίβασης της οφειλής του ή της ανάθεσής της προς διαχείριση».

Επειδή, ως προκύπτει, από την αιτιολογική έκθεση του νόμου 4354/2015 βούληση του εθνικού νομοθέτη, είναι οι δανειολήπτες να ευνοούνται από τις διατάξεις του νόμου, αφού εικάζει ότι «ο δανειολήπτης θα μπορεί να λάβει από τον εκδοχέα πολύ ευνοϊκότερες προτάσεις ρύθμισης, απ’ ό,τι θα μπορούσε να λάβει από το πιστωτικό ίδρυμα, διότι ο εκδοχέας θα έχει αγοράσει την απαίτηση σε τιμή μικρότερη της ονομαστικής της αξίας και επομένως μία πρόταση ρύθμισης, που θα ήταν ζημιογόνα για το πιστωτικό ίδρυμα και δεν θα μπορούσε να προταθεί από αυτό, θα είναι κερδοφόρα για τον εκδοχέα»

ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΟΜΟΥ

Άρθρο 1

1.Προκειμένου να μπορεί να λάβει ένα Πιστωτικό Ίδρυμα εγγύηση για την μεταβίβαση δανείου ή δανείων και απαιτήσεων, ανεξαρτήτως ιδιότητος του δανείου (επιχειρηματικό, καταναλωτικό, στεγαστικό κ.λπ.), θα πρέπει πρώτα να έχει καλέσει τον δανειολήπτη και να του κάνει πρόταση εξαγοράς του δανείου του. Η πρόταση θα πρέπει να απευθυνθεί προς τον δανειολήπτη τουλάχιστον δύο μήνες πριν την μεταβίβασή του Δανείου στην Εταιρία Ειδικού Σκοπού Απόκτησης Δανείων και Απαιτήσεων.

2. Αν ο Δανειολήπτης δεν ανταποκριθεί ή δηλώσει ότι δεν επιθυμεί την απόκτηση του δανείου του στην τιμή που του προσφέρεται, τότε η Τράπεζα θα μπορεί να μεταβιβάσει το Δάνειό του σε Εταιρία Απόκτησης Δανείων και Απαιτήσεων.

Άρθρο 2

Η πρόταση της Τράπεζας προς τον Δανειολήπτη δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη πέραν του 30% από αυτή που θα το μεταβιβάσει εν συνεχεία στην Εταιρία Απόκτησης Ειδικού Σκοπού.

Προς τούτο και για την τήρηση της υποχρέωσης αυτής, ορίζεται Ειδική Επιτροπή, αποτελούμενη από ένα μέλος από κάθε Πιστωτικό Ίδρυμα και από δύο υπαλλήλους του Υπουργείου Ανάπτυξης, η οποία θα εξετάζει έκαστη μεταβίβαση και εάν τηρήθηκε προηγούμενα η υποχρέωση του Πιστωτικού Ιδρύματος προς τον Δανειολήπτη.

Με σχετική εγκύκλιο του αρμόδιου ή συναρμόδιων Υπουργών θα οριστούν η ακριβής σύνθεση και οι όροι λειτουργίας της Επιτροπής.

Άρθρο 3

Ο Δανειολήπτης, στον οποίο γίνεται η πρόταση εξαγοράς του δανείου του, υποχρεούται μέσα σε έναν μήνα από την κοινοποίηση σε αυτόν της πρότασης με δικαστικό επιμελητή, να απαντήσει ότι επιθυμεί την εξαγορά ο ίδιος ή πρόσωπο το οποίο ο ίδιος θα υποδείξει. Εν συνεχεία, θα πρέπει μέσα σε έναν μήνα να καταβληθεί το ποσό της εξαγοράς. Το πρόσωπο που ο Δανειολήπτης θα υποδείξει θα πρέπει να προσκομίσει υπεύθυνη δήλωση με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής της από Αρμόδια Δημόσια Υπηρεσία ότι επιθυμεί ο ίδιος να εξαγοράσει το Δάνειο στο συγκεκριμένο τίμημα.

Η εξαγορά του Δανείου από το τρίτο πρόσωπο δεν φορολογείται και δεν συνιστά δωρεά προς τον Δανειολήπτη.

Άρθρο 4

Αν ο Δανειολήπτης δεν εξαγοράσει το Δάνειό του ή δεν ορίσει τρίτο πρόσωπο προς τούτο κι εκπνεύσει η ανωτέρω προθεσμία, τότε το Πιστωτικό Ίδρυμα δικαιούται να πωλήσει το Δάνειο σε Εταιρία Ειδικού Σκοπού, υπό τον όρο ότι η πώληση δεν θα μπορεί να γίνει με τίμημα χαμηλότερο του 30% της μεταβιβασθείσας οφειλής..

Άρθρο 5

Η εταιρία Απόκτησης Δανείων και Απαιτήσεων που θα αποκτήσει το Δάνειο θα το αποκτά με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου στο κόστος κτήσης. Σύμφωνα με την εγγύηση αυτή, το Ελληνικό Δημόσιο εγγυάται ότι εάν η Εταιρία δεν εισπράξει από τον Δανειολήπτη το ποσό της κτήσης, τότε το ποσό αυτό ή το υπολειπόμενο έως του ύψους του, θα το καταβάλει το Ελληνικό Δημόσιο.

Άρθρο 6

Η εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου θα δίδεται μόνον για δάνεια τα οποία έχουν εμπράγματη ή άλλη εξασφάλιση και μάλιστα πρώτη τη τάξει προσημείωση. Απαγορεύεται και είναι άκυρη κάθε άλλη εγγύηση.

Άρθρο 7

Η Τράπεζα, προκειμένου να μπορεί να μεταβιβάσει – πωλήσει το Δάνειο με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου, θα πρέπει να προσκομίσει προς την Αρμόδια Επιτροπή Χορήγησης Εγγυήσεων για Δάνεια και Απαιτήσεις, έκθεση εκτίμησης της αξίας του ακινήτου ή των ακινήτων επί των οποίων είναι εξασφαλισμένο το Δάνειο, πιστοποιητικά από το Υποθηκοφυλακείο ή το Κτηματολόγιο, ότι η προσημείωση υποθήκης είναι Ά Τάξης και τον τίτλο του ακινήτου ή των ακινήτων.

Με εγκύκλιο του Υπουργού ή των αρμόδιων Υπουργών θα οριστούν τα σχετικά με την σύνθεση και τον τρόπο λειτουργίας της Επιτροπής Παροχής Εγγυήσεων για μεταβιβαζόμενα Δάνεια και Απαιτήσεις από Πιστωτικά Ιδρύματα.

Άρθρο 8

Η εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου θα δημοσιεύεται στην Διαύγεια ως Δημόσια Σύμβαση και προκειμένου να τηρείται κάθε όρος Δημοσιότητας και Διαφάνειας.

Άρθρο 9

Τα Πιστωτικά Ιδρύματα θα πρέπει να καταθέτουν στο Υπουργείο Ανάπτυξης και στην Τράπεζα της Ελλάδος πλήρη στοιχεία για τα Δάνεια και τις Απαιτήσεις που μεταβίβασαν.

Άρθρο 10

Σε περίπτωση πώλησης – μεταβίβασης – τιτλοποίησης απαιτήσεων από πιστωτικό ίδρυμα σε Ε.Δ.Α.Δ.Π, το μεταβιβάζον πιστωτικό ίδρυμα οφείλει α) να ενημερώνει εντός τριάντα ημερολογιακών ημερών από την μεταβίβαση της απαίτησης τον δανειολήπτη – εγγυητή ως προς το διαμορφωμένο ύψος της οφειλής κατά το χρόνο μεταβίβασης,  κατά κεφάλαιο, τόκους και έξοδα. β) θα πρέπει το μεταβιβάζον πιστωτικό ίδρυμα να ενημερώνει και να του χορηγεί αντίγραφα της συμφωνηθείσας αγοραπωλησίας, καθώς και του τιμήματος που κατέβαλλε η Ε.Δ.Α.Δ.Π στο πιστωτικό ίδρυμα και σε ποια  ποσοστιαία τιμή μεταβιβάστηκε. 

Από την στιγμή που η τράπεζα έχει προβεί σε πώληση – μεταβίβαση – τιτλοποίηση του δανείου, θα πρέπει επίσης να χορηγεί στον δανειολήπτη βεβαίωση ότι δεν έχει πλέον καμία απαίτηση έναντι του μεταβιβασθέντος δανείου, καθώς αυτό περιήλθε στην Ε.Δ.Α.Δ.Π δυνάμει της σύμβασης αγοραπωλησίας.   

Άρθρο 11

Το πιστωτικό ίδρυμα ή σε περίπτωση πώλησης – μεταβίβασης – τιτλοποίησης της απαίτησης, η αποκτώσα εταιρεία ειδικού σκοπού, είναι υποχρεωμένοι να υποβάλλουν εγγράφως στον δανειολήπτη και στον εγγυητή (εφόσον υπάρχει), πρόταση ρύθμισης του δανείου του, ακολουθώντας τον Κώδικα Δεοντολογίας των Τραπεζών (4224/2013). Η πρόταση ρύθμισης του δανείου θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη τις οικονομικές και εισοδηματικές συνθήκες του δανειολήπτη – εγγυητή και την αγοραία – εμπορική αξία του υπό προστασία ακινήτου, προσαυξημένη κατά 10%, η οποία εξάλλου θα αποτελεί και το τελικό ποσό που θα καλείται να αποπληρώσει ο δανειολήπτης και ο εγγυητής (εφόσον υπάρχει). 

Εφόσον με την προτεινόμενη ρύθμιση επέρχεται μείωση του ποσού της απαίτησης που φέρεται να οφείλει ο δανειολήπτης – εγγυητής, αφαιρουμένων των εξωλογιστικών τόκων του άρθρου 150 του ν. 4261/2014, τότε η σύμβαση ρύθμισης θα αποτελεί και αναγνώριση του υπολοίπου. 

Σε κάθε άλλη περίπτωση όμως, που με την προταθείσα ρύθμιση δεν επέρχεται απομείωση της απαίτησης, τότε η προτεινόμενη ρύθμιση δεν θα αποτελεί ταυτόχρονα και αναγνώριση της οφειλής. Ο δανειολήπτης ή ο εγγυητής, σε περίπτωση που δεχθεί την προταθείσα ρύθμιση, θα δύναται να επιδιώξει δικαστικά την απομείωση του ποσού της απαίτησης. Η υποχρέωση περί έγγραφης πρότασης ρύθμισης της οφειλής, ισχύει τόσο για τα δάνεια και τις πιστώσεις που είναι εξασφαλισμένα με εμπράγματη ασφάλεια όσο και για τα δάνεια και τις πιστώσεις που δεν είναι εξοπλισμένα με εμπράγματη ασφάλεια. Προκειμένου να διασφαλισθεί η διαφάνεια της όλης διαδικασίας, οι προτάσεις ρύθμισης προς τους οφειλέτες – εγγυητές, θα πρέπει να γίνονται μέσα από ηλεκτρονική πλατφόρμα, όπως αυτή λειτουργεί σήμερα, δυνάμει των διατάξεων του Ν. 4605/2019. Η υποχρέωση, του πιστωτικού ιδρύματος ή της εταιρίας ειδικού σκοπού που απέκτησε την απαίτηση, να προτείνει στον εκάστοτε οφειλέτη ρύθμιση της οφειλής του είναι ανεξάρτητη από το ποσό της απαίτησης.  

Η υποχρέωση έγγραφης πρότασης ρύθμισης του δανείου κατά τα ανωτέρω, είναι ανεξάρτητη από το εάν η μεταβιβασθείσα απαίτηση είναι επίδικη ή εάν ο δανειολήπτης ή ο εγγυητής έχουν κριθεί μη συνεργάσιμοι κατά την έννοια της παρ. 2 του άρθρου 1 του ν. 4224/2013, όπως αυτή ισχύει. Ο δανειολήπτης και ο εγγυητής θα πρέπει να απαντήσουν εντός προθεσμίας δεκαπέντε (15) εργασίμων ημερών εάν αποδέχονται την προταθείσα ρύθμιση. Σε περίπτωση που περάσει άπρακτη η προθεσμία των δεκαπέντε εργασίμων ημερών ή ο δανειολήπτης και εγγυητής δεν αποδεχθούν την πρόταση τότε το πιστωτικό ίδρυμα η αποκτώσα εταιρεία ειδικού σκοπού έχει το δικαίωμα να επιδιώξει την δικαστική είσπραξη της απαίτησης και να ξεκινήσει ή να συνεχίσει την εκτέλεση.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Άρθρο 12

Για όσα δάνεια ή πιστώσεις και είναι ληξιπρόθεσμα ή έχουν ρυθμισθεί κατά μη βιώσιμο τρόπο κατά τον χρόνο δημοσίευσης του παρόντος Νόμου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, ο δανειολήπτης ή ο εγγυητής θα έχουν το δικαίωμα να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Ν. 4605/2019, ο οποίος παραμένει σε ισχύ μέχρι και την 31.12.2022.

Άρθρο 13

Ο παρών νόμος ισχύει από την Δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Διαβάστε επίσης για την επίθεση με βιτριόλι:

Πηγή:danioliptes

Ακολουθήστε το e-vima.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ.

 

Στη Μονή Λαζαριστών με τον Γιώργο Ανδρέου: «Μαρίκα με είπανε – Μαρίκα με...

«Μαρίκα με είπανε - Μαρίκα με βγάλανε», μια μεγάλη μουσικοθεατρική παράσταση, που αποτελεί συμπαραγωγή του ΚΘΒΕ με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.Σερρών, έρχεται στη Μονή Λαζαριστών (Σκηνή Σωκράτης Καραντινός).  Ο Γιώργος Ανδρέου και ο Οδυσσέας...

Υπογραφή σύμβασης για τη βελτίωση πρόσβασης σε γεωργική γη στο Δήμο Σερρών

Υπεγράφη Δημόσια Σύμβαση κατασκευής του έργου «Βελτίωση πρόσβασης σε γεωργική γη και κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις του Δήμου Σερρών»  προϋπολογισμού 900.000,00 Ευρώ. Υπεγράφη το πρωί της Τετάρτης...

Αλλαγές στο ΔΣ του ΕΛΓΑ με απόφαση Αυγενάκη

Με απόφαση του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Λευτέρη Αυγενάκη πραγματοποιούνται  οι παρακάτω αλλαγές στο Δ.Σ του ΕΛΓΑ: 1. Προσωρινός Αντιπρόεδρος ορίζεται ο Χρήστος Φλώρος...

Σήμερα στα Public Σερρών Βιβλιοπαρουσίαση της Μαίρης Κόντζογλου «ΑΠΟ ΗΛΙΟ ΣΕ ΗΛΙΟ»

Το Public Σερρών και οι εκδόσεις Μεταίχμιο σας προσκαλούν στην παρουσίαση της νέας μυθιστορηματικής διλογίας της Μαίρης Κόντζογλου ΑΠΟ ΗΛΙΟ ΣΕ ΗΛΙΟ.   Της συγγραφέας...

Διαβάστε επίσης

Δείτε επίσης.

 

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: Είμαστε 35 χρόνια μαζί με την Έφη Μουρίκη, είναι μεγάλος έρωτας

Εύχομαι να συμβεί στον καθένα, δήλωσε ο ηθοποιός για τη σύζυγό του Ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης μίλησε σε συνέντευξή του, για τα 35 χρόνια που είναι στο...

Συγκινημένος ο Στέφανος Κασσελάκης που παρέλασε προς τιμήν της πατρίδας του

Με τον ουλαμό του Κέντρου Εκπαίδευσης Πυροβολικού Θήβας παρέλασε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης. Μετά το τέλος της παρέλασης, ο κ. Κασσελάκης προχώρησε σε ανάρτηση...

Δημήτρης Αλεξάνδρου για την υπόθεση revenge porn της Ιωάννας Τούνη: Μου έστελνε ο οποιοσδήποτε βίντεο, δεν άντεχα

Η μητέρα της Ιωάννας έφυγε από τη ζωή με αυτή τη στενοχώρια, πρόσθεσε μετά τις εξελίξεις με τη δικαστική υπόθεση της instagrammer - Δείτε...

Συνέχισε να διαβάζεις