Κώστας Καραμανλής: Η Κυβέρνηση χειρίστηκε όλη την κρίση με μεγάλη επιτυχία

Ο βουλευτής Σερρών και Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής αναφέρει με ανάρτηση του:

Κομβικό ρόλο για την επανεκκίνηση της οικονομίας την επόμενη ημέρα θα παίξουν τα μεγάλα project υποδομών.

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει ήδη σχεδιάσει μεγάλες επενδύσεις, ύψους 13 δισ. ευρώ, όπως ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος, ο Ε65, το Flyover στη Θεσσαλονίκη, έργα τα οποία θα δώσουν μεγάλο πολλαπλασιαστή στην οικονομία.

Δείτε το βίντεο εδώ

Διαβάστε αναλυτικά σημεία της συνέντευξης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega» και στους  δημοσιογράφους  κ. Νίκο Φιλιππίδη και κ. Μπάγια Αντωνοπούλου

Για τα μέτρα προστασίας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς όταν ξεκινήσει η σταδιακή μετάβαση στην επόμενη ημέρα της κρίσης του κορονοϊού, αλλά και για τα μεγάλα έργα υποδομών που θα συμβάλλουν στην επανεκκίνηση της οικονομίας, μίλησε στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega» και στους δημοσιογράφους κ. Νίκο Φιλιππίδη και κ. Μπάγια Αντωνοπούλου, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής.

Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει λάβει αυτή τη στιγμή όλα τα κατάλληλα μέτρα έτσι ώστε να μην υπάρχει συνωστισμός στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Επανέλαβε πως γίνονται όλες οι απαραίτητες απολυμάνσεις και έχουν ληφθεί μέτρα για την προστασία των εργαζομένων, όπως για παράδειγμα, η είσοδος των επιβατών από την πίσω πόρτα, αλλά και η μείωση κατά 50% των επιβατών μέσα στα λεωφορεία.

«Καταλαβαίνω ότι υπάρχει μία μεγάλη ανησυχία.

Για αυτό το λόγο θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί για την επόμενη ημέρα, διότι σιγά-σιγά μπαίνουμε σε μία σταδιακή αποκατάσταση», πρόσθεσε αναφέροντας ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εξετάζει μαζί με τους ειδικούς, ποια μέτρα προστασίας πρέπει να παίρνουν οι επιβάτες.

Επισήμανε ότι σήμερα, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η επιβατική κίνηση, αλλά και οι συνθήκες λόγω κορονοϊου, κυκλοφορούν στην Αθήνα 550 από τα περίπου 1.000 λεωφορεία.

Εξήγησε πως ο λόγος που δεν μπορούσαν να κυκλοφορήσουν, και υπό κανονικές συνθήκες, περισσότερα από 1.000 λεωφορεία, είναι ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου ο οποίος είναι τα 16 έτη.

  Δυστυχώς επί πέντε χρόνια η προηγούμενη κυβέρνηση δεν φρόντισε ούτε για την στοιχειώδη συντήρηση του στόλου, αλλά ούτε και για την ανανέωση του με καινούργια, φιλικά προς το περιβάλλον, λεωφορεία.

Ανακοίνωσε ότι:

«Σύντομα στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης θα δούμε ηλεκτρικά και φιλικά προς το περιβάλλον λεωφορεία», αναφέροντας ότι ο διαγωνισμός θα είναι έτοιμος τους επόμενους μήνες, τονίζει ο Κώστας Καραμανλής.

Κώστας Καραμανλής: Θα πάρουμε όλα τα μέτρα στα ΜΜΜ για την υγεία των πολιτών

Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και ο ΟΑΣΑ έχουν ήδη δρομολογήσει το σχέδιο για τη σταδιακή επαναφορά των λεωφορείων και των συρμών του μετρό στην κανονικότητα, με αύξηση των οχημάτων και μείωση των χρονοαποστάσεων.

Διαβεβαίωσε ότι: «Θα πάρουμε όλα τα μέτρα ως Κυβέρνηση και ως Υπουργείο Μεταφορών έτσι ώστε να τηρούνται όλοι οι αυστηροί κανόνες για την υγεία των πολιτών» και επιβεβαίωσε ότι η υποχρεωτική χρήση μάσκας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς συζητείται με το Υπουργείο Υγείας.

Κώστας Καραμανλής: Κομβικός ο ρόλος των μεγάλων project υποδομών στην οικονομία

Ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε ότι:

«Κομβικό ρόλο για την επανεκκίνηση της οικονομίας την επόμενη ημέρα θα παίξουν τα μεγάλα project υποδομών» και σημείωσε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει ήδη σχεδιάσει μεγάλες επενδύσεις, ύψους 13 δισ. ευρώ, όπως ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος, ο Ε65, το Flyover στη Θεσσαλονίκη, έργα τα οποία θα δώσουν μεγάλο πολλαπλασιαστή στην οικονομία.

Ερωτηθείς για την υπόθεση των voucher, ανέφερε πως:

«Η Κυβέρνηση χειρίστηκε όλη την κρίση με μεγάλη επιτυχία.

Έγινε μια αστοχία στο θέμα των vouchers, αλλά το αποτέλεσμα δεν αλλάζει, τονίζει ο Κώστας Καραμανλής.

Οι επιστήμονες θα πάρουν τα χρήματα που πρέπει να πάρουν και πάμε και ένα βήμα παραπέρα, με εντολή του ιδίου του Πρωθυπουργού, για να γίνει έλεγχος στα ΚΕΚ στα όποια όλοι γνωρίζουμε ότι υπήρχαν παθογένειες».

Διαβάστε επίσης εδώ:

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here