Κώστας Καραμανλής: Καθεστώς συναλλαγών στις εξετάσεις των ηλικιωμένων οδηγών

Κώστας Καραμανλής: Καθεστώς συναλλαγών στις εξετάσεις των ηλικιωμένων οδηγών

Τραγική χαρακτήρισε την οικονομική κατάσταση των αστικών συγκοινωνιών ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής μιλώντας στον ΣΚΑΪ το πρωί της Πέμπτης.

Ο βουλευτής Σερρών κ. Καραμανλής ανέφερε ότι τις επόμενες 15 ημέρες θα γίνει προσπάθεια προκειμένου να μειωθεί η αναμονή στα δρομολόγια του μετρό κατά τις ώρες αιχμής. 

Για τους οδηγούς άνω των 74 ετών ο κ. Καραμανλής κατήγγειλε καθεστώς αδιαφάνειας

και συναλλαγής στην επανεξέταση οδηγών που καταργήθηκε με το νέο νόμο που ψηφίστηκε στη Βουλή. 

Συγκεκριμένα αναφέρει ότι μόνον το 1% των ηλικιωμένων κοβόταν στις εξετάσεις.

Αποκάλυψε ότι μόλις ανέλαβε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών πολίτης τον παρακάλεσε να αφαιρεθεί το δίπλωμα από τον 90χρονο πατέρα της,

γιατί είχε περάσει στην επανεξέταση παρότι είχε υψηλό ζάχαρο και είχε κομμένα δάκτυλα.

«Σε καμία χώρα της ΕΕ δεν επανεξετάζονται οι άνω των 74 χρόνων οδηγοί και αυτό που θα κάνουμε εμείς είναι να αυστηροποιήσουμε τις ιατρικές εξετάσεις στις οποίες υποβάλλονται»,

είπε  χαρακτηριστικά ο κ. Καραμανλής.

Ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι το υπουργείο στοχεύει αρχικά στο να μην αυξηθούν τα τέλη κυκλοφορίας,

ενώ εξετάζει το ενδεχόμενον για παροχή κινήτρων -μείωση δασμών-για την αγορά «καλών μεταχειρισμένων αυτοκίνητων»,

προκειμένου να ανανεωθεί ο γηρασμένος στόλος των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στη χώρα.

Τα αυτοκίνητα αυτά θα είναι ηλικίας μέχρι πέντε ετών.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε ότι το Σάββατο ο πρωθυπουργός θα ανακοινώσει από τη Θεσσαλονίκη το πακέτο των έργων που έχει προγραμματίσει η κυβέρνηση

και διευκρίνισε ότι τα έργα αυτά θα εξαγγελθούν μετά από συνεννόηση με τις υπηρεσίες της ΕΕ.

Θα είναι, όπως είπε, το πακέτο των έργων που είχε ανακοινώσει η ΝΔ και προεκλογικά.

Ανάλογη συνεννόηση θα γίνει με την ΕΕ πριν ληφθούν τελικές αποφάσεις για τον αυτοκινητόδρομο Πατρών – Πύργου.

Ο κ. Καραμανλής κατηγόρησε την προηγούμενη πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών ότι δεν είχε κάνει προγραμματισμό νέων έργων που έχει ανάγκη η χώρα

και αναλώθηκε μόνο στο να τελειώσει -πράγμα που κατάφερε- μόνο τα έργα που είχαν ξεκινήσει οι προηγούμενες κυβερνήσεις.

Για το μετρό Θεσσαλονίκης χαρακτήρισε «φθηνή επιθεώρηση

και επικοινωνιακά τερτίπια με μουσαμάδες τους οποίους πήρανε κιόλας οι περαστικοί» τη πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ,

ενώ από την επίσκεψη του στη Θεσσαλονίκη παρατήρησε ότι το μεγάλο πρόβλημα είναι ο σταθμός της Βενιζέλου,

που αποτελεί την καρδιά του Μετρό και θα παραδοθεί τουλάχιστον ένα χρόνο μετά την παράδοση της γραμμής.

Διευκρίνισε, επίσης, ότι το Σάββατο ο πρωθυπουργός θα πει στη Θεσσαλονίκη πως θα κατασκευαστεί ο σταθμός στη Βενιζέλου.

Ο κ Καραμανλής ανέφερε, πάντως,

ότι με εξαίρεση τον Σταθμό της Βενιζέλου τα έργα του Μετρό Θεσσαλονίκης έχουν προχωρήσει σημαντικά.

Για τον ΟΑΣΘ είπε ότι είναι υπό διάλυση κι αυτό που κάνει το υπουργείο είναι μια «διαχείριση κρίσης».

«Μπορέσαμε»,

όμως δήλωσε… «σε συνεργασία με την νέα διοίκηση να δρομολογήσουμε άλλα 60 λεωφορεία στους δρόμους της πόλης.

Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται συνολικά 400 λεωφορεία και αυτή τη στιγμή έχει μόνο 280».

Όπως είπε ο κ. Καραμανλής, το 2023 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, βγαίνουν εκτός λόγω παλαιότητας 700 λεωφορεία και θα πρέπει να αντικατασταθούν.

Διευκρίνισε, επίσης, ότι ο διαγωνισμός που είχε κάνει προεκλογικά άρον – άρον η προηγούμενη κυβέρνηση για την προμήθεια 750 λεωφορείων δεν ακυρώθηκε από τη σημερινή κυβέρνηση,

αλλά από την αρμόδια αρχή γιατί έπασχε, όπως είπε ο υπουργός.

Ανακοίνωσε, δε, ότι θα γίνει να προσπάθεια αντιμετώπισης της «εισιτηριοδιαφυγής» στις αστικές συγκοινωνίες όπου έχουμε φτάσει στο σημείο να επιδοτείται ακόμη και το 100% των εισιτηρίων από το 40% που επιτρέπει η ΕΕ.

«Η κυβέρνηση Σαμαρά που βρίζαμε, και το εισιτήριο είχε διατηρήσει χαμηλά και είχε βάλει σε τάξη τους οργανισμούς»,

ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Τα διόδια της Αττικής Οδού

Αναφορικά με τα διόδια, ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι δεν υπήρξε καμία συναλλαγή με τη διαχειρίστρια της Αττικής Οδού ώστε να μην αυξηθούν τα διόδια.

«Εμείς, από την προεκλογική περίοδο είχαμε ταχθεί ανοικτά κατά της αύξησης των διοδίων που είχε ανακοινώσει τότε η Αττική Οδός και τώρα πήρε πίσω»,

είπε και πρόσθεσε:

«Απλώς εμείς ξεκαθαρίσαμε ότι δεν θα κυρώσουμε την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου με την οποία είχε μπλοκάρει την αύξηση των διοδίων η κυβέρνηση Τσίπρα.

Αυτή η ΠΝΠ δημιουργούσε πρόβλημα στην εικόνα της χώρας τη στιγμή που προσπαθεί να φέρει επενδύσεις».