Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών: Kακώς δίνονται χρήματα από την ΣΑΤΑ του Σερραίου Δημότη!

Δυστυχώς κανένας δεν ντρέπεται για την κατάντια του νομού μας κι ας κατέχει ο νομός μας δύο αρνητικές πρωτιές

Στις Σέρρες το χαμηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα – Υψηλότερη ανεργία

Από την μια έχει το χαµηλότερο κατά κεφαλή εισόδηµα και από την άλλη έχει το υψηλότερο ποσοστό ανεργίας!

Κι όλα αυτά, ενώ η περιοχή µας διαθέτει ένα εξαιρετικό ανθρώπινο δυναµικό και έχει µεγάλες αναπτυξιακές δυνατότητες

Αλλά αν για πολλά χρόνια δεν υπάρχουν χρηµατοδοτήσεις ιδιωτικών επενδύσεων, είτε λόγω αδυναμίας των τραπεζών, είτε λόγω την χαμηλής απορροφητικότητας των Ευρωπαικών προγραμμάτων και ιδιαίτερα σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον αγροδιατροφικό τοµέα, στον τουρισµό, στην εκπαίδευση, στον πολιτισµό και στις υπηρεσίες, τότε έχουμε αυτή την …κατάληξη!

Έγραψα χθες πως είναι η δεύτερη φορά τα τελευταία δέκα χρόνια που δίνει ο Δήμος μας χρήματα στο Αυτοκινητοδρόμιο, κοντά στο εκατομμύριο και πως ο νόμιμος και σωστός τρόπος θα ήταν να γίνει με αύξηση του μετοχικού του κεφαλαίου

Ο πρόεδρος της ΛΑΜ Σερρών κ. Μάριος Ζίχναλης όμως δεν έχει την ίδια άποψη

Τι απαντά;

«Κάποιοι που δεν ξέρουν την ιστορία αλλά και την πραγματικότητα του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών πετάνε λάσπη στον ανεμιστήρα, μας λέει.

Κύριοι πριν από 25 χρόνια κάποιος φωτισμένος Δήμαρχος και οι συνεργάτες του στις Σέρρες βλέποντας πολλά χρόνια μπροστά πήραν την απόφαση αλλά και το πολιτικό κόστος να δημιουργήσουν τον Παρθενώνα του μηχανοκίνητου Αθλητισμού στα Βαλκάνια.

Η Λ.Α.Μ.Σ. από την αρχή ήταν κοντά τους και συνέβαλε αλλά και συντέλεσε ώστε αυτό το απίστευτο για εκείνη την εποχή έργο να γίνει πραγματικότητα. Ένα έργο που η Ελλάδα δεν μπόρεσε να το επαναλάβει ποτέ. Για την διευκόλυνση της αδειοδότησης του έργου η Λ.Α.Μ.Σ. παραχώρησε τις εγκαταστάσεις της, εγκαταστάσεις που έγιναν με το υστέρημα των μελών της και μόνο. Σχετικά με τις μετοχές.

Πράγματι υπάρχει μια εταιρεία Α.Ε. Ο.Τ.Α. την οποία ελέγχει μετοχικά ο Δήμος κατά 75% κάτι που σημαίνει ότι έχει τον απόλυτο έλεγχο στο διοικητικό συμβούλιο. Η εταιρεία αυτή είναι απλώς διαχειριστική και ουδεμία σχέση έχει με την περιουσία του Αυτοκινητοδρομίου που ανήκει κατά 100% στον Δήμο Σερρών.

Για ποιες λοιπόν μετοχές ζητάτε κύριε δημοσιογράφε να επιστρέψουν στον Δήμο; Η θέση της Λ.Α.Μ.Σ. σχετικά με την πώληση ή την εκμίσθωση σε επενδυτές είναι κάθετα αρνητική. Κύριοι οι παρθενώνες ούτε πωλούνται ούτε εκμισθώνονται.»

Αγαπητέ φίλε και συμμαθητή κ.Ζίχναλη

Προσωπικά θεωρώ το αυτοκινητοδρόμιο μια μοναδική επένδυση για το Δήμο μας και μάλιστα ακριβή, αλλά θεωρώ επίσης πως κακώς δίνονται σε αυτό χρήματα από την όποια ΣΑΤΑ του Σερραίου Δημότη.

Μια ΣΑΤΑ που δόθηκε στον Δήμο Σερρών για συγκεκριμένο λόγο (ασφαλτοστρώσεις) και για αυτό νομίζω πως θα έπρεπε να χρησιμοποιηθεί, όπως και όλοι οι Σερραίοι δημότες, που άλλαξαν αμορτισέρ από δύο φορές τουλάχιστον, λόγω της κατάστασης των δρόμων.

Η όποια επένδυση του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών θα έπρεπε να γίνεται από την ίδια την εταιρία και μάλιστα με χρήματα της Ε.Ε. και με προγράμματα που αν δεν κατάφερε να πάρει η ΑΕ, είναι είτε από ανικανότητα ή είτε από άστοχες ενέργειες.

Αλλά σήμερα αυτά τα λεφτά, αν θέλει να τα δώσει ο Δήμος Σερρών στην ΑΕ, θα έπρεπε να το κάνει με αύξηση μετοχικού κεφαλαίου!

Από εκεί και πέρα εδώ και χρόνια θα έπρεπε όλες οι αποφάσεις της ΑΕ-ΟΤΑ να είναι ανοιχτές στο Σερραικό λαό.

Αν είναι δυνατόν να είναι πετυχημένη μια επένδυση δέκα εκατομμυρίων, που καταφέρνει να αποδίδει πενήντα χιλιάρικα μέσα σε μια δεκαετία;

Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού…

Από εκεί και πέρα τις όποιες απόψεις σας καλό θα είναι να τις καταθέτετε είτε στο Δ.Σ. είτε στο Δημοτικό μας Συμβούλιο, που είναι και το αρμόδιο όργανο για να αποφασίζει και για το Δήμο και για το αυτοκινητοδρόμιο.

Αν δείτε μάλιστα και το πρόγραμμα της σημερινής δημοτικής αρχής θα καταλάβετε και τους στόχους της

Πρεμιέρα στο Αυτοκινητοδρόμιο για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Moto Cross

Πάντως με αφορμή την αυλαία της αγωνιστικής περιόδου για το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών και το πανελλήνιο Πρωτάθλημα Moto Cross που θα λάβει χώρα το ερχόμενο Σαββατοκύριακο 15 και 16 Φεβρουαρίου, καλό θα είναι οι Σερραίοι να πάνε μια βόλτα στο Αυτοκινητοδρόμιο και να το στηρίξουν

Γιατί καταλαβαίνω τόσο τον σημερινό πρόεδρο του Αυτοκινητοδρομίου κ. Γεώργιο Ματθαίου, όσο και τον πρόεδρο της Λέσχης Αυτοκινήτου και Μοτοσυκλέτας κ. Μάριο Ζίχναλη.

Καταλαβαίνω και τον πρώην πρόεδρο του Αυτοκινητοδρομίου κ. Βασίλη Παπαβασιλείου ο οποίος κινείται στο ίδιο μήκος κύματος με τους προηγούμενους, μιας και θέλει να υπερασπιστεί το έργο του.

Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα

Δικαιωθεί δεν δικαιωθεί το Αυτοκινητοδρόμιο , θα πρέπει να …απογειωθεί!

Στο Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών πανευρωπαϊκός αγώνας time attack

Καλώς φέτος εκτός από το παγκόσμιο πρωτάθλημα Drift, θα διοργανωθεί και για πρώτη φορά πανευρωπαϊκός αγώνας time attack.

Καλό και όλο το Δ.Σ., αλλά αν το αυτοκινητοδρόμιο ανήκει σε όλους τους Σερραίους δημότες, τότε έχει δίκιο ο Χρυσάφης που θέλει να το απογειώσει

Γιατί μέχρι σήμερα δυστυχώς, έχω την αίσθηση πως …σέρνεται!

Και αυτό θα πρέπει να αλλάξει

Δεν είναι δυνατόν ο Δήμος να είναι επιχειρηματίας

Και μάλιστα πετυχημένος

Διαβάστε εδώ για το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών