Θα αποφασίζει για τα λουτρά Σιδηροκάστρου μια ΚΥΑ μεταξύ Υπουργών Τουρισμού – Οικονομικών είναι το ερώτημα που γεννάται ;
Για να μπορέσουμε να κρίνουμε εάν το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Τουρισμού είναι ή όχι καλό, για την μελλοντική ανάπτυξη του κλάδου των ιαματικών πηγών και τα λουτρά, πρέπει πρώτα να απαντήσουμε στο ερώτημα τι είδους ανάπτυξη θέλουμε, τι μοντέλο θέλουμε να ακολουθήσουμε;
Και φυσικά θα πρέπει να δούμε ποιος είναι ο τρόπος με τον οποίο ο κλάδος θα μπορέσει να αντιπαρέλθει τα 40 χρόνια απαξίωσης;
Μπορεί το Υπουργείο Τουρισμού να επέλεξε να αρνηθεί την προηγούμενη στρατηγική που θα διέχεε τον παραγόμενο πλούτο από τα λουτρά σε όλη την Ελληνική επαρχία και να προσπαθήσει να λειτουργήσει τα πάντα συγκεντρωτικά μέσα από μία ανώνυμη εταιρεία με έδρα την Αθήνα.
Γιατί μέσα από αυτή την εταιρεία ο εκάστοτε υπουργός τουρισμού καθίσταται απόλυτος κυρίαρχος ολόκληρου του κλάδου των Ιαματικών Πηγών και τα λουτρά.
Το ερώτημα προκύπτει αβίαστα
Σε ποιο άλλο κλάδο συμβαίνει αυτό;
Και σε ποια άλλη χώρα συμβαίνει κάτι τέτοιο;
Πρόκειται ή δεν πρόκειται στη ουσία για στρέβλωση του ανταγωνισμού μέσα από ένα αναχρονιστικό μοντέλο κρατικής διαχείρισης που θυμίζει άλλες εποχές;
Όσο για την συμμετοχή της τοπικής αυτοδιοίκησης στο μετοχικό σχήμα με 20% , θεωρώ πως επιχειρείται να χρησιμοποιηθεί ως άλλοθι για την υφαρπαγή της δημοτικής περιουσίας.
Γιατί από πουθενά δεν προκύπτει κάποιος ρόλος αποφασιστικής σημασίας για την τοπική αυτοδιοίκηση γιατί τα πάντα θα αποφασίζονται με μια ΚΥΑ μεταξύ των Υπουργών Τουρισμού και Οικονομικών.
Ή έχω άδικο;
Άραγε ποια είναι η θέση της ΚΕΔΕ;
Ή χάθηκε στην συνεννόηση με το σχέδιο νόμου για τις …εκλογές;