To «καλάθι του νοικοκυριού» μπορεί να εγκαινιάστηκε με στόχο τη διασφάλιση χαμηλών τιμών για μια ομάδα προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, που καθορίστηκαν από το υπουργείο Ανάπτυξης & Επενδύσεων, αλλά κάθε επιχείρηση σούπερ μάρκετ θα επιλέγει αυτόνομα τους κωδικούς των προϊόντων που θα εντάσσονται στο καλάθι και τις τιμές τους.
Ο υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης, ο αναπληρωτής υπουργός Νίκος Παπαθανάσης, ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, ο διοικητής της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) Χαράλαμπος Μελισσινός και ελεγκτές της ΔΙΜΕΑ, πραγματοποίησαν επίσκεψη σε καταστήματα αλυσίδων σούπερ μάρκετ για την πρώτη μέρα εφαρμογής του μέτρου για το «καλάθι του νοικοκυριού» και βρήκαν τόσο τα τρόφιμα όσο και τις τιμές …ικανοποιητικές!
Όσο για τους πολίτες στόχος για το «καλάθι του νοικοκυριού» θα είναι η ευκολία εντοπισμού αυτών των προϊόντων με τις ειδικές τιμές!
Με δεδομένο ότι θα απαιτηθεί κάποιου είδους σαφάρι στα ράφια, ειδικά από τους καταναλωτές που δεν έχουν εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές πληροφορίες του e- katanalotis, δεν αποκλείεται τις επόμενες ημέρες κάθε σούπερ μάρκετ να ακολουθήσει διαφορετική πρακτική όπως ένα εικονικό καλάθι στην είσοδο του καταστήματος, που θα διευκολύνει τους καταναλωτές, ενώ κάποιες αλυσίδες θα εφαρμόσουν και το μοντέλο των διαφημιστικών φυλλαδίων.
Γιατί έχω την αίσθηση πως το κάναν για να βρουν δουλειά οι …συνταξιούχοι;
Γιατί ποιος άλλος έχει το … χρόνο ;
Σωστά;