04/05/2024
13.2 C
Serres

Ο Χατζηδάκης πήγε απροειδοποίητα στον ΕΦΚΑ Αγίας Παρασκευής: Από τους 35 υπαλλήλους έλειπαν οι 14

Array

Ο Κωστής Χατζηδάκης επισκέφθηκε το υποκατάστημα του ΕΦΚΑ στην Αγία Παρασκευή και διαπίστωσε αυτά που διαπιστώνουμε οι περισσότεροι.

Το ερώτημα είναι αν θα διορθώσει αυτήν την κατάσταση.

Ο ίδιος ανήρτησε:
«Καθώς ο ΕΦΚΑ είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχω να χειριστώ στο υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, θέλω να παρακολουθώ αυτόν τον προβληματικό Οργανισμό από κοντά. Γι’ αυτό πήγα σήμερα απροειδοποίητα στον ΕΦΚΑ Αγίας Παρασκευής με τον διοικητή του Οργανισμού Παναγιώτη Δουφεξή και τον υποδιοικητή Νίκο Παγώνη.

Προηγουμένως είχα επισκεφτεί το βασικό κέντρο έκδοσης συντάξεων στην Αθήνα και τα ΚΕΠΑ στην Πειραιώς.

Μου έγινε μια ακόμα φορά προφανές ότι πρέπει να αφαιρέσω με σύστημα μια σειρά από αγκάθια τα οποία δεν αφήνουν «κανένα ρόδο να ανθίσει» στον ΕΦΚΑ.

Όταν αναφέρομαι στο «ρόδο που θέλει να ανθίσει» εννοώ την προσπάθεια να μπουν στον ΕΦΚΑ όσο περισσότερο γίνεται οι ψηφιακές συναλλαγές (ήδη υπάρχουν 50 τέτοιες υπηρεσίες με μέσο όρο 1 εκατ. συναλλαγές τον μήνα).

Εννοώ τις προσπάθειες παρά πολλών υπαλλήλων του ΕΦΚΑ να λειτουργήσουν καμία φορά και με το περίσσευμα της καρδιάς τους για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.

BMW x2 ix2 web banner mathe perissotera 1

Εννοώ και τη διαδικασία των ραντεβού που θεσπίστηκε λόγω Covid-19 πέρσι και που πρέπει ολοφάνερα να μονιμοποιηθεί, διότι έβαλε μια τάξη στην εξυπηρέτηση των πολιτών. Το αναγνώρισαν όλοι οι πολίτες με τους οποίους συνομίλησα σήμερα.

Τα αγκάθια όμως δεν μπορούν να κρυφτούν με τίποτα. Η ψηφιοποίηση πρέπει να προχωρήσει.

Βλέπετε στις φωτογραφίες τα ατελείωτα αρχεία με στοιχεία των ασφαλισμένων, αλλά και τις σακκούλες που μεταφέρονται από κατάστημα σε κατάστημα με διαφορά επίσημα έγγραφα, παραπέμποντας στη δεκαετία του ‘60 και του ‘70.

Σε μερικές περιπτώσεις επίσης, όπου έχει προχωρήσει η ψηφιοποίηση, αυτό δεν έγινε πάντοτε με τον σωστό τρόπο. Και χρειάζεται αντίστοιχη αναθεώρηση. Και αυτό θα γίνει φυσικά!


Παράλληλα οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες που προσφέρονται στους πολίτες πρέπει να αυξηθούν παραπέρα.

Και η ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ μετά τις τελευταίες της αναβαθμίσεις να μετατραπεί σε βασικό κόμβο ενημέρωσης και εξυπηρέτησης του πολίτη. Είναι και αυτό ζήτημα άμεσης προτεραιότητας για εμάς.

Είναι τέλος το μεγάλο ζήτημα με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση.

Πριν γίνω υπουργός Εργασίας, η διοίκηση του ΕΦΚΑ είχε προωθήσει την ιδέα να υπάρχουν σε γνώση του κοινού δύο αριθμοί τηλεφώνων ανά κατάστημα προκειμένου να επικοινωνούν οι ασφαλισμένοι.

Η ιδέα ήταν ένα βήμα μπροστά, αλλά οι δύο υπάλληλοι που είναι χρεωμένοι με αυτό έχουν παράλληλα και άλλες δουλειές. Ταυτόχρονα οι ασφαλισμένοι γνωρίζουν ήδη τηλέφωνα άλλων επιμέρους υπαλλήλων τα οποία χρησιμοποιούν, αλλά σε πολλές περιπτώσεις χωρίς επιτυχία.

Είτε διότι οι υπάλληλοι έχουν άλλες δουλειές, είτε διότι φαίνεται ότι ορισμένοι δεν κάνουν πάντοτε σωστά τη δουλειά τους.

Υπάρχουν και σχετικές καταγγελίες για αυτό. Σημείωσα άλλωστε σήμερα ότι από τους 35 υπαλλήλους του υποκαταστήματος ήταν εκεί 21, παρότι βεβαίως υπήρχαν ασθένειες και άδειες.

Μπορεί όλα να ήταν τυπικά εντάξει, αλλά δεν σας κρύβω ότι θα περίμενα περισσότερους παρόντες.


Απέναντι σε αυτά τα φαινόμενα (παρουσία και τηλεφωνική εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων) δεν θα μείνουμε φυσικά απαθείς.

Ο διοικητής του ΕΦΚΑ Παναγιώτης Δουφεξής έχει αποστείλει ήδη σχετική επιστολή ζητώντας να γίνει το αυτονόητο: Να ανταποκρίνονται οι υπηρεσίες στις τηλεφωνικές κλήσεις των πολιτών.

Πέρα από αυτό, ετοιμάζουμε ένα μεγάλο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου και όλων των εποπτευόμενων οργανισμών, όπως είναι ο ΕΦΚΑ, με 24ωρη λειτουργία και δωρεάν κλήσεις των πολιτών, για να υπάρχει σύντομα μια συνεχής, αναβαθμισμένη και επαγγελματική εξυπηρέτηση.

Με κατάλληλη σύνδεση του τηλεφωνικού κέντρου με τις επιμέρους υπηρεσίες για την αναζήτησή πληροφορίας. Μέσα στο καλοκαίρι όλο αυτό θα γίνει πράξη!

Όσοι υπάλληλοι του ΕΦΚΑ δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους να ξέρουν ότι θα μας βρουν απέναντι.

Διότι εκτός των άλλων βλάπτουν και την εικόνα της μεγάλης πλειονότητας των υπαλλήλων του ΕΦΚΑ που, μέσα σε αντίξοες συνθήκες, δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό. Χρήσιμο είναι να θυμόμαστε όλοι ότι ο ΕΦΚΑ κάνει κοινωνική πολιτική.

Πρέπει, λοιπόν, όχι μόνο η Κυβέρνηση αλλά και όλοι οι δημόσιοι λειτουργοί να μην το ξεχνάμε ούτε για ένα δευτερόλεπτο.

Γνωρίζω τις αντίξοες συνθήκες δουλειάς και προσπαθούμε να τις εκσυγχρονίσουμε. Γνωρίζω επίσης τις όποιες οικονομικές δυσκολίες.

Εξίσου όμως γνωρίζω και υπογραμμίζω ότι μέσα σε αυτές τις συνθήκες παρά πολλοί υπάλληλοι του ΕΦΚΑ κάνουν σωστά τη δουλειά τους απέναντι στους ασφαλισμένους.

Καλώ και τους υπόλοιπους να ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο».

Πηγή:fumara

Ακολουθήστε το e-vima.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ.

 

Μεγαλοπρέπεια στη Θεσσαλονίκη: 5 Επιτάφιοι συναντήθηκαν για πρώτη φορά στην πλατεία Αριστοτέλους

Οι επιτάφιοι από πέντε εμβληματικούς ναούς στη Θεσσαλονίκη βρέθηκαν για πρώτη φορά στο ίδιο σημείο. Δείτε φωτογραφίες – βίντεο από την ιστορική συνάντηση στην...

Εκτός ορίων η Britney Spears: Άγριος καυγάς με τον σύντροφό της – Ούρλιαζε...

Τον γύρο του Διαδικτύου κάνουν φωτογραφίες με την Μπρίτνεϊ Σπίαρς (Britney Spears) σε άσχημη κατάσταση, να περπατάει τυλιγμένη με κουβέρτα και με αστυνομικούς να...

Ευρωεκλογές: Άπαντες παρόντες οι βουλευτές στο Μέγαρο Μαξίμου

Με στόχο το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στις Ευρωεκλογές άπαντες παρόντες οι βουλευτές στο Μέγαρο Μαξίμου Η σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου, υπό τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, για...

Χριστός Ἀνέστη!

Χριστός Ἀνέστη! Μέσα στήν ἀναστάσιμη χαρά ἄς πλατυνθοῦν σήμερα οἱ ψυχές μας, ὥστε νά ζήσουμε τήν ὀμορφιά καί τό μεγαλεῖο τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Κυρίου....

Διαβάστε επίσης

Δείτε επίσης.

 

Θα είναι μία κούκλα: Αυτό είναι το φόρεμα που θα φορέσει στη Eurovision η Μαρίνα Σάττι

Η πρώτη πρόβα στη σκηνή Τελευταία στιγμή άλλαξε το outfit της Μαρίνας Σάττι για την εμφάνισή της στον μουσικό διαγωνισμό της Eurovision 2024 και ήδη...

Σέρρες – Αναβιώνουν τα έθιμα την Μεγάλη Εβδομάδα!

Στις Σέρρες και αυτό το Πάσχα θα αναβιώσουν πανάρχαια έθιμα με ιδιαίτερο συμβολισμό την Μεγάλη Εβδομάδα.  Πολλά από αυτά τα έθιμα ήρθαν από τους πρόσφυγες της Θράκης, άλλα από τον Πόντο και...

10 εικόνες που περιγράφουν την ζωή μας με τα smartphones

Τα smartphones, ευτυχώς ή δυστυχώς, αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων. Μήπως όμως έχει αρχίσει να ξεφεύγει η κατάσταση όσον αφορά τις...

Συνέχισε να διαβάζεις