03/05/2024
14.3 C
Serres

Κώστας Καραμανλής: Η επιβατική κίνηση στα ΜΜΜ έχει πέσει κατά 85% με 90%

Array

Στη χαμηλή επιβατική κίνηση στα ΜΜΜ αναφέρθηκε σε δηλώσεις του ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής. Τι ανέφερε για τον επαναπτρισμό Ελλήνων και τις πτήσεις.

Στον τηλεοπτικό σταθμό Action24 και στην εκπομπή «Evening Report» με το δημοσιογράφο κ. Γιώργο Κουβαρά μίλησε το βράδυ της Δευτέρας 30 Μαρτίου ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής.

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στα στοιχεία που δείχνουν ότι τις τελευταίες ημέρες η επιβατική κίνηση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς έχει πέσει κατά 85% με 90%. Σημείωσε ότι αυτό το ποσοστό βέβαια αφορά το σύνολο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στην Αθήνα (μετρό, λεωφορεία, τρόλεϊ) και είναι ο μέσος όρος, καθώς προφανώς κατά τις ώρες αιχμής υπάρχει περισσότερη κίνηση.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι η επιβατική κίνηση έχει πέσει, αλλά δεν έχουν μειωθεί τα δρομολόγια στις ώρες αιχμής.

Διευκρίνισε ότι τα δρομολόγια πραγματοποιούνται κανονικά από την αρχή της βάρδιας μέχρι τις 10 το πρωί και από τις τρεις το μεσημέρι μέχρι τις έξι το απόγευμα, ενώ έχουν μειωθεί στις ώρες μη αιχμής. Οι χρονοαποστάσεις των συρμών στο μετρό είναι αντίστοιχες με την καλοκαιρινή περίοδο.

BMW x2 ix2 web banner mathe perissotera 1

Το νερό ήταν, είναι και θα είναι δημόσιο κοινωνικό αγαθό, καθώς είναι

συνταγματικά κατοχυρωμένο, fake news τα περί ιδιωτικοποίησης της ΕΥΔΑΠ,

ξεκαθάρισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής,


μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Action24 και στην εκπομπή Evening Report

με τον κ. Γιώργο Κουβαρά. 

Ο κ. Καραμανλής χαρακτήρισε μάλιστα απίστευτη υποκρισία και κωμικό, να

κουνάει ο ΣΥΡΙΖΑ το δάχτυλο στη Νέα Δημοκρατία και να μιλά για


ιδιωτικοποίηση, καθώς ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ όπως υπενθύμισε που έβαλε την

ΕΥΔΑΠ στο λεγόμενο Υπερταμείο, μαζί με όλες τις ΔΕΚΟ, κάτι που είχε

αρνηθεί να κάνει η κυβέρνηση Σαμαρά και οι προηγούμενες κυβερνήσεις επί

μνημονίων.

Εξήγησε ότι η σημερινή κυβέρνηση αποφάσισε ότι όσον αφορά στη

συντήρηση του δικτύου υδροδότησης και στην αναβάθμιση του εξωτερικού

υδροδοτικού δικτύου θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν και άλλα χρηματοδοτικά

εργαλεία, οι Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ). Υπενθύμισε ότι

ΣΔΙΤ χρησιμοποιεί το ελληνικό δημόσιο για πάρα πολλά έργα, όπως στην

ηλεκτροδότηση και την κατασκευή σχολείων και πρόσθεσε: “Το να λέει ο

ΣΥΡΙΖΑ ότι ιδιωτικοποιούμε το νερό είναι εντελώς fake news.”

Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε επίσης ότι αυτή η κυβέρνηση της Νέας

Δημοκρατίας εξ αρχής έχει πει ότι θέλει να χρησιμοποιήσει το εργαλείο των

ΣΔΙΤ, το οποίο όπως σχολίασε η προηγούμενη κυβέρνηση αντιμετώπιζε με

απίστευτη ιδεοληψία. “Δεν ανακαλύπτουμε τον τροχό ή την πυρίτιδα. Όλη η

Ευρώπη χρησιμοποιεί αυτά τα χρηματοδοτικά εργαλεία και πρέπει και εμείς

να βρούμε έξυπνους τρόπους να τα χρησιμοποιήσουμε. Επομένως τα περί

ιδιωτικοποίησης είναι παραμύθια’’.

Κώστας Καραμανλής: Συνταγματικά κατοχυρωμένο ότι το 51% της ΕΥΔΑΠ θα παραμένει στο ελληνικό δημόσιο

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπενθύμισε εξάλλου ότι η ΕΥΔΑΠ

ΑΕ είναι εισηγμένη εταιρεία, το 60% της οποίας ανήκει στο ελληνικό δημόσιο,

καθώς και ότι υπάρχει συνταγματική ρύθμιση προκειμένου το 51% να

παραμένει στο ελληνικό δημόσιο. Υπογράμμισε επομένως ότι δεν τίθεται

κανένα ζήτημα ιδιωτικοποίησης.

Σημείωσε επίσης ότι το ελληνικό δημόσιο πληρώνει κάθε χρόνο στην ΕΥΔΑΠ

26,5 εκ ευρώ για έργα συντήρησης. Υπενθύμισε ότι η προηγούμενη

κυβέρνηση δεν είχε καταλήξει σε συμφωνία για την τιμή του αδιύλιστου νερού,

κάτι που κατάφερε η σημερινή κυβέρνηση. Και τόνισε ότι στόχος είναι με τα

ΣΔΙΤ τα έργα συντήρησης του υδροδοτικού δικτύου να γίνονται με μεγαλύτερη

αποτελεσματικότητα, διαφάνεια και με πιο ανταγωνιστικές τιμές.

Ο κ. Καραμανλής ξεκαθάρισε ότι το νερό δεν θα ακριβύνει. Επισήμανε ότι θα

υπήρχε κίνδυνος να ακριβύνει εάν το ελληνικό δημόσιο πωλούσε το αδιύλιστο

νερό στην ΕΥΔΑΠ πολύ πιο ακριβά, όπως έλεγε η προηγούμενη κυβέρνηση.

Και σημείωσε ότι χρειάζεται κυβερνητική έγκριση για να αυξηθεί η τιμή του

νερού, αλλά και ότι η ΕΥΔΑΠ είναι μία υγιέστατη εταιρεία με μεγάλη

κερδοφορία.

“Αυτή τη στιγμή τα μέτρα που παίρνει η κυβέρνηση, είτε αφορούν το leasing

στα ΜΜΜ είτε στις ΣΔΙΤ, κάποιους ενοχλούν. Μπορεί να ενοχλούν κάποια

κατεστημένα και συντεχνιακά συμφέροντα. Εδώ όμως εμείς δεν είμαστε για να

κάνουμε μία απλή διαχείριση. Εδώ βρισκόμαστε για να εξυπηρετήσουμε το

δημόσιο συμφέρον και νομίζω όλοι θα συμφωνήσουν ότι το εργαλείο των

ΣΔΙΤ είναι προς όφελος των πολλών”, σχολίασε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

“Ο ΣΥΡΙΖΑ που έβαλε όλες τις ΔΕΚΟ στο Υπερταμείο, το οποίο στην ουσία

εξασφαλίζει τους πιστωτές εάν γίνει κάτι για 99 χρόνια, ε, είναι τουλάχιστον

κωμικό να μας κουνάνε το δάχτυλο”, υπογράμμισε ο κ. Καραμανλής.

Ξεκαθάρισε όμως ότι δεν υπάρχει δικλείδα εξόδου, καθώς η παραχώρηση

των ΔΕΚΟ στο Υπερταμείο για 99 χρόνια “αποτελεί μία συμφωνία που έχει

υπογραφεί μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας και των πιστωτών και δεν

μπορούμε να γυρίσουμε να πούμε ότι θα βγάλουμε αυτές τις εταιρείες από το

Ταμείο. Όποιος το πει αυτό δεν λέει σοβαρά πράγματα.”

Κώστας Καραμανλής: Αυστηροποιούνται οι έλεγχοι για τη χρήση μάσκας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι αυστηροποιούνται οι έλεγχοι για τη χρήση μάσκας

στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ώστε να κινούμαστε όλοι με υπευθυνότητα και  να μένουμε ασφαλείς. Παραδέχθηκε ότι υπάρχουν κρούσματα μη χρήσης

μάσκας, για αυτό και επισήμανε ότι το Υπουργείο έχει ζητήσει τη συνδρομή

της Ελληνικής Αστυνομίας, καθώς αυτή και μόνο αυτή μπορεί να επιβάλει

πρόστιμα για υγειονομικές παραβάσεις. “Έχουν εντατικοποιηθεί οι έλεγχοι, όχι

για να τιμωρήσουμε το επιβατικό κοινό, αλλά γιατί δεν πρέπει σε αυτή τη

φάση να χαλαρώσουμε, ειδικά στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς”, είπε.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπενθύμισε ότι η τιμή του εισιτηρίου

μειώθηκε μετά από πολλά χρόνια από το 1,40 ευρώ στο 1,20 ευρώ και ότι η

κυβέρνηση θέλει να δώσει κίνητρα ώστε οι επιβάτες να στραφούν στη χρήση

καρτών και να αυξηθούν τα έσοδα.

“Δεν είναι εύκολη η εξίσωση μεταξύ της ελεύθερης μετακίνησης των πολιτών

και της διασφάλισης της Δημόσιας Υγείας. Είναι μία δύσκολη εξίσωση και

ανάλογα με τις συνθήκες προσαρμόζουμε τις πολιτικές μας”, κατέληξε.

Διαβάστε επίσης για τον Κώστα Καραμανλή:

Ακολουθήστε το e-vima.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ.

 

Επιτέλους και κάτι ευχάριστα – Η Ελλάδα ελπίζει και χαμογελάει ξανά για το...

Μειώθηκε το δημόσιο χρέος της Ελλάδα το 2023 Σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν το δημόσιο χρέος από το 172,6% του ΑΕΠ το 2022 σε 160,9% του ΑΕΠ...

Τpαγωδία στη Θεσσαλονίκη με 30χρονη, δεν άντεξε

Τραγωδία σημειώθηκε χθες το απόγευμα στη Θεσσαλονίκη, όταν μια 30χρονη γυναίκα έδωσε τέλος στη ζωή της. Κρεμάστηκε από πολύφωτο στο διαμέρισμα που διέμενε. Σύμφωνα με...

Τι τρώμε την Μεγάλη Παρασκευή για πρωινό και μεσημεριανό

Η Μεγάλη Παρασκευή είναι ως γνωστόν η μέρα που κάνουμε την πιο αυστηρή νηστεία σε όλη την Σαρακοστή. Την Μεγάλη Παρασκευή, είθισται να μην...

Κική Μακρυπούλια: Σούσουρο με την φώτο της μητέρας της Ζέτας, πιο όμορφη και...

Η Ζέτα Μακρυπούλια μοιράστηκε με τους ακόλουθούς της στο Instagram μία τρυφερή φωτογραφία με τη μητέρα της, Κική. Η φωτογραφία, η οποία είναι τραβηγμένη στα...

Διαβάστε επίσης

Δείτε επίσης.

 

Ηλιάνα Παπαγεωργίου: Το νυφικό από τον προηγούμενο γάμο υπάρχει, μου κόστισε μόνο 20 ευρώ

Στην κάμερα της εκπομπής του Γιώργου Λιάγκα έκανε δηλώσεις η Ηλιάνα Παπαγεωργίου. Η γνωστή παρουσιάστρια μίλησε και για το ενδεχόμενο ενός δεύτερου γάμου. «Είναι επιθετική...

Τσουρέκι γεμιστό με πραλίνα φουντουκιού

Εύκολο και λιχούδικο τσουρέκι, γεμιστό με πραλίνα φουντουκιού, με συνταγή του Δημήτρη Μιχαηλίδη. 1 ώρα προετοιμασία45' ψήσιμο3 ώρες και 45' αναμονή Συνολικός Χρόνος: 5 ώρες και...

Διευκρινήσεις από το ΥΠΕΣ για το σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων

Τι είναι το νέο σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων (μπόνους παραγωγικότητας); Πρόκειται για ένα νέο σύστημα επιβράβευσης των δημοσίων υπαλλήλων για την ουσιαστική συμβολή...

Συνέχισε να διαβάζεις