30/04/2024
16.5 C
Serres

Ξεκινάνε οι εργασίες μέσα στο 2021 στον κάθετο άξονα της Εγνατίας οδού «Δράμα-Αμφίπολη»

Array

Η σύμβαση για το τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη στον κάθετο άξονα της Εγνατίας Οδού Δράμας – Αμφίπολης ήδη έχει ολοκληρωθεί και το έργο θα προκηρυχθεί εντός του 2021 τόνισε ο υπουργός υποδομών Κώστας Καραμανλής, τονίζοντας πως το έργο αποτελούσε προεκλογική δέσμευση της κυβέρνησης.

Η κυβέρνηση θα προτείνει την ένταξη του στο Ταμείο Ανάκαμψης, έτσι ώστε να γίνει πραγματικότητα αυτή η οδική σύνδεση και να βγει από την απομόνωση όλη η περιοχή.

Κώστας Καραμανλής: Η κυβέρνηση θα προτείνει την ένταξή του έργου στο Ταμείο Ανάκαμψης

Η σύμβαση για το τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη στον κάθετο άξονα της Εγνατίας Οδού Δράμας – Αμφίπολης έχει ολοκληρωθεί, το έργο θα προκηρυχθεί εντός του 2021 και η κυβέρνηση θα προτείνει την ένταξη του στο Ταμείο Ανάκαμψης, σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή.

Απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Δράμας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Κωνσταντίνου Μπλούχου, ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι το αντικείμενο της «Μελέτης Οδού Δράμας – Αμφίπολης – Τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη»,  αφορούσε στην εκπόνηση όλων των αναγκαίων μελετών οδοποιίας, υδραυλικών, στατικών κλπ., για τη δημοπράτηση και κατασκευή του τμήματος μήκους περίπου 29,5 χιλιομέτρων.

BMW x2 ix2 web banner mathe perissotera 1

https://www.facebook.com/kostaskaramanlis.gr/videos/472704467100171

Δηλαδή, την δημιουργία ενός κλειστού αυτοκινητόδρομου δυο λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, με διαχωρισμό των αντίθετων ρευμάτων κυκλοφορίας με νησίδα και όλες τις απαραίτητες κυκλοφοριακές συνδέσεις.

«Αυτήν την στιγμή, επομένως, έχει εγκριθεί το σύνολο του συμβατικού τεχνικού αντικειμένου και επίκειται η τελική παραλαβή», σημείωσε.

Μάλιστα, υπενθύμισε ότι το συγκεκριμένο έργο αποτελούσε προεκλογική δέσμευση της κυβέρνησης και σήμερα προχωράει η υλοποίηση του, ώστε να γίνει αυτή η οδική σύνδεση πραγματικότητα μετά από δύο δεκαετίες και να βγει από την απομόνωση όλη η περιοχή.


Όπως είπε όμως, «δυστυχώς, τον Ιούλιο του 2019, δεν βρήκαμε καμία μελετητική ωριμότητα του έργου στο Υπουργείο, παρά μόνο κάποιες προμελέτες του 2013».

Ο κ. Καραμανλής τόνισε πως:

«Τρέξαμε γρήγορα όλες τις διαδικασίες, ώστε και να ωριμάσουν ταχύτατα οι μελέτες και να προχωρήσουμε άμεσα στη δημοπράτηση του έργου». Και ανακοίνωσε ότι το τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη θα δημοπρατηθεί μέσα στο 2021 και έχει προταθεί η ένταξη του στο Ταμείο Ανάκαμψης καθώς θα έχει ωριμότητα, αλλά σε κάθε περίπτωση υπάρχει η δυνατότητα και για άλλα χρηματοδοτικά εργαλεία.

Σημείωσε ότι τα οδικά έργα δεν είναι στην προτεραιότητα του Ταμείου Ανάκαμψης, αλλά η Κυβέρνηση δίνει μάχη για να εντάξει ορισμένα εξ αυτών, όπως επίσης ο ΒΟΑΚ και ο Ε65.

Παράλληλα τόνισε ότι τώρα εκπονείται η μελέτη για την ανάλυση κόστους – οφέλους.


Το συνολικό κόστος του τμήματος Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη εκτιμάται στα 150 εκατομμύρια ευρώ. 

Επίσης, ο κ. Καραμανλής, ανέφερε ότι έχουν ήδη υπογραφεί και εκτελούνται 4 συμβάσεις παροχής υπηρεσιών Τεχνικού Συμβούλου, για την υποβοήθηση της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών.

Συγκεκριμένα:

Η Σύμβαση Συγκοινωνιακών Μελετών με αντικείμενο την οριστική μελέτη οδοποιίας και υδραυλικών του Ανισόπεδου Κόμβου της Πρώτης Σερρών, η οποία έχει ήδη εγκριθεί, και τη μελέτη σήμανσης – ασφάλισης όλου του οδικού άξονα. 

Η Σύμβαση Στατικών Μελετών με αντικείμενο τις οριστικές μελέτες 12 τεχνικών έργων του οδικού άξονα, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων έχει ήδη εγκριθεί

Οι Οριστικές Μελέτες Οδοποιίας και Υδραυλικών των Ανισόπεδων Κόμβων Μεσορράχης και Μικρού Σουλίου, καθώς και σύνταξη τευχών δημοπράτησης του συνολικού έργου «Οδός Δράμα – Αμφίπολη, τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη»

και η Σύμβαση Ηλεκτρομηχανολογικών Μελετών, για τον οδοφωτισμό όλων των ανισόπεδων κόμβων του οδικού άξονα.

Όσον αφορά στο υπολειπόμενο τμήμα Μαυρολεύκη – Δράμα μήκους περίπου 14 χιλιομέτρων, «τη μελέτη έχει αναλάβει η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης, στο πλαίσιο και της αποκέντρωσης».

Ακολουθήστε το e-vima.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ.

 

Τρείς προτάσεις προοπτικής γιά την Ίμβρο και την Τένεδο

Γράφει ο Μάρκος Μπόλαρης Μιά προβοκάτσια, Τρείς αιρετικές σκέψεις γιά την ιστορία & Τρείς προτάσεις προοπτικής  γιά την Ίμβρο και την Τένεδο Εισήγηση στην Ημερίδα που διοργάνωσαν οι Ιμβριακές...

Ο Σερρών Θεολόγος-Εμπνευσθείτε από την αγία πίστη μας

Στον ιερό Ναό Αγ. Γεωργίου Νιγρίτης, όπου, από την παρελθούσα Δευτέρα 22 Απριλίου 2024, βρισκόταν προς προσκύνηση των πιστών, απότμημα εκ του χαριτοβρύτου λειψάνου...

Κλιμάκιο του ΚΚΕ στο δήμο Αμφίπολης

Περιοδεία στο δήμο Αμφίπολης πραγματοποίησε κλιμάκιο του ΚΚΕ με επικεφαλής τον υποψήφιο ευρωβουλευτή Ιντζέ Κώστα  και την εκλεγμένη δημοτική σύμβουλο στο δήμο Άτσιου Άννα.  Κατά...

Ζήτησε μέτρα προστασίας ο Αυγενάκης για εισαγωγές από τρίτες χώρες

Καθοριστικής σημασίας για την αντιμετώπιση της δυσμενούς κατάστασης στην οποία έχει περιπέσει ο πρωτογενής τομέας στην Ευρώπη, θεωρεί ο ΥπΑΑΤ, Λευτέρης Αυγενάκης τις αλλαγές...

Διαβάστε επίσης

Δείτε επίσης.

 

Αυτή είναι η πρώτη γυναίκα πιλότος F-16 που κάνει τους Τούρκους να το σκέφτονται και δεύτερη φορά

Η υποσμηναγός (Ι) Χρυσάνθη Νικολοπούλου είναι η πρώτη γυναίκα πιλότος F-16 και συμπυκνώνει με τον δυναμισμό και τη μαχητικότητά της τις υψηλές προσδοκίες και...

Snik: Είμαι πολύ έξυπνος, με 200 I.Q, τα παιδιά μου θα είναι πλούσια

Ο Snik παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό «DownTown» και μίλησε για τα παιδικά του χρόνια, τους γονείς του που χώρισαν και για ποιο λόγο φοράει γούνα και...

Θα είναι μία κούκλα: Αυτό είναι το φόρεμα που θα φορέσει στη Eurovision η Μαρίνα Σάττι

Η πρώτη πρόβα στη σκηνή Τελευταία στιγμή άλλαξε το outfit της Μαρίνας Σάττι για την εμφάνισή της στον μουσικό διαγωνισμό της Eurovision 2024 και ήδη...

Συνέχισε να διαβάζεις