05/05/2024
13.2 C
Serres

Κώστας Καραμανλής: Όχι στους “εκβιασμούς”

Array

Το Μετρό όπως είναι γνωστό δεν ανήκει ούτε στην κυβέρνηση, ούτε στους εργαζόμενούς του, αλλά από όσο ξέρω στους κατοίκους της Αθήνας.

Και όχι στην “ΣΕΛΜΑ” , το συνδικαλιστικό όργανο των εργαζομένων, που κήρυξε στάση εργασίας όταν αποφασίστηκε ότι 21 εργαζόμενοι, οι οποίοι με έναν μαγικό τρόπο τα τελευταία χρόνια είχαν μεταταχθεί σε διοικητικές θέσεις γραφείου, πρέπει να επιστρέψουν στα αρχικά τους πόστα, δηλαδή στα εκδοτήρια εισιτηρίων.

“Η κυβέρνηση δεν θα ανεχτεί νταβατζιλίκια και εκβιασμούς, είπε από την πλευρά του ο Κώστας Καραμανλής.

Δεν θα ανεχτεί 21 άτομα που βρίσκονται σε διοικητικές θέσεις να κρατάνε σε ομηρία 1.5 εκατομμύρια πολίτες”, ενώ αναφερόμενος στη στάση που πραγματοποίησε το Σωματείο Εργαζομένων, προανήγγειλε πως η κυβέρνηση σχεδιάζει να  προχωρήσει σύντομα σε νομοθετική ρύθμιση για την θέσπιση του ελάχιστου προσωπικού ασφαλείας.

BMW x2 ix2 web banner mathe perissotera 1

Μια ομάδα συνδικαλιστών εκβιάζει την Κυβέρνηση

Η ιστορία γνωστή και ο χώρος που γίνεται είναι όλο το Δημόσιο. Τον προσλαμβάνεις τον εργαζόμενο για παράδειγμα στην υπηρεσία καθαριότητας, αλλά κάποιος σε κάποια άλλη κυβέρνηση, αλλά μπορεί και στην ίδια, να τον βολέψει σε θέση γραφείου.

Στην συνέχεια υπάρχει κενό στις υπηρεσίες καθαριότητας, άρα χρειαζόμαστε προσλήψεις γιατί δεν θα μαζεύονται τα σκουπίδια. Το ίδιο και στο μετρό, τον προσέλαβαν  για να εκδίδει εισιτήρια, και κάποιος τον μετακίνησε σε διοικητική θέση και, μετά, τα εκδοτήρια είναι άδεια από προσωπικό

Οπότε το Μετρό χάνει έσοδα, οι πολίτες σχηματίζουν ουρές και αν τον στείλεις πίσω στην θέση του, το σωματείο κάνει απεργία. Μια απεργία συμμετέχουν όλοι κι όλοι 21 άτομα, αυτοί που δεν θέλουν να μετακινηθούν από τις καρέκλες που τόσο αγωνίστηκαν να βρουν και να καλύψουν!


Και ο υπουργός οργισμένος για την αιφνιδιαστική στάση εργασίας στο Μετρό, που έφερε χάος στους δρόμους και ταλαιπωρία χιλιάδων πολιτών , ψάχνει την λύση στο πρόβλημα που εμφανίστηκε από το πουθενά.

«Η κυβέρνηση δεν θα ανεχτεί για 21 άτομα που βρίσκονται σε διοικητικές θέσεις να κρατούνται σε ομηρία 1,5 εκατομμύρια πολίτες», ξεκαθάρισε σχετικά με την αιφνιδιαστική στάση εργασίας των εργαζομένων στο Μετρό Αθηνών τονίζοντας χαρακτηριστικά πως η κυβέρνηση έχει μεγάλη ευαισθησία στα εργασιακά ζητήματα και για αυτό δεν εκβιάζεται.

Ειδικότερα, ο  Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, εξήγησε πως «εμείς υπογράψαμε τις συλλογικές συμβάσεις τους, δηλαδή τις μη μισθολογικές παροχές, όταν ο ΣΥΡΙΖΑ, η αριστερή κυβέρνηση που υποτίθεται ότι προστατεύει τα δικαιώματα των εργαζομένων, τους κρατούσε σε ομηρία» ζητώντας παράλληλα συγνώμη από το επιβατικό κοινό.

Ο κ. Κώστας Καραμανλής ανέφερε μάλιστα πως «σε συνεργασία με τον Πρωθυπουργό και με τον αρμόδιο Υπουργό, τον κ. Θ. Σκυλακάκη, κάναμε τα πάντα για να τους δώσουμε ως οφείλαμε, γιατί υπάρχει συνέχεια στο κράτος, τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας υπό τον όρο βέβαια ότι το 2020 θα συζητήσουμε από μηδενική βάση.


Θυμίζω ότι το Υπουργείο Οικονομικών και το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους επί ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε εγκρίνει αυτές τις μη μισθολογικές παροχές στις συλλογικές συμβάσεις. Ωραίο είναι να βλέπουμε πως μια Αριστερή Κυβέρνηση επί τέσσερα χρόνια κορόιδευε τους εργαζόμενους».

Συνέχισε λέγοντας πως  «αφού υπογράψαμε τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας, –  για να μη γίνεται κάποια παρανόηση, δε μιλάμε για αυξήσεις, μιλάμε για μη μισθολογικές παροχές -, το «ευχαριστώ» στην κυβέρνηση ήταν να κάνουν μια στάση εργασίας διότι αρνούνται 21 άνθρωποι να κατέβουν στις θέσεις που κατείχαν, για να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό».

Όπως εξήγησε ο Υπουργός, στο Μετρό το μεγάλο πρόβλημα είναι η έλλειψη προσωπικού στα εκδοτήρια.

«Οι περισσότεροι έχουν μετακινηθεί σε διοικητικές θέσεις ως μη όφειλαν και το δεύτερο είναι το γεγονός ότι πρέπει άμεσα να προμηθευτούμε παραπάνω μηχανήματα για να μπορεί ο κόσμος  να βγάζει εισιτήρια, πράγμα το οποίο θα  γίνει μέσα στο επόμενο δίμηνο». 

Παράλληλα, προανήγγειλε πως η κυβέρνηση σχεδιάζει να  προχωρήσει σύντομα σε νομοθετική ρύθμιση για την θέσπιση του ελάχιστου προσωπικού ασφαλείας.

«Όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη, θα θέσουμε ζήτημα του ελάχιστου προσωπικού ασφαλείας έτσι ώστε να γίνονται τα πρωινά και τα βραδινά δρομολόγια, σε περίπτωση απεργιακών κινητοποιήσεων, όπως στον ΟΣΕ» διευκρίνισε.

Ακολουθήστε το e-vima.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ.

 

Γιατί οι Αρχαίοι Έλληνες δεν είχαν φυλακές

Εντελώς διαφορετική η έννοια του σωφρονισμού στην Αρχαία Ελλάδα σε σχέση με σήμερα Οι πρόγονοι μας δεν φυλάκιζαν τους εγκληματίες. Είτε τους έβαζαν πρόστιμο, είτε...

Γιάννης Βογιατζής: Λάτρεψα τη μάνα μου, ο πατέρας μου της έλεγε «αν δεν...

Είμαι πεντάρφανος και είμαι μόνος μου, πρόσθεσε ο ηθοποιός Ο Γιάννης Βογιατζής μίλησε για την πορεία του στην υποκριτική, αλλά και την αδυναμία που είχε...

Πέθανε η Άννα Παναγιωτοπούλου σε ηλικία 76 ετών

Η ηθοποιός αντιμετώπιζε σοβαρό πρόβλημα με την υγεία της Η Άννα Παναγιωτοπούλου έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 76 ετών. Τα τελευταία χρόνια, η ηθοποιός...

Τούρκος ηθοποιός αγόρασε το σχολείο στο οποίο φοίτησε και το… κατεδάφισε για να...

«Πάντα με έδερναν» Μια κίνηση που άφησε τους πάντες με το στόμα ανοιχτό έκανε ο Τούρκος ηθοποιός Τσαγκλάρ Ερτουγκρούλ, ο οποίος όχι μόνο αγόρασε το...

Διαβάστε επίσης

Δείτε επίσης.

 

Τι τρώμε την Μεγάλη Παρασκευή για πρωινό και μεσημεριανό

Η Μεγάλη Παρασκευή είναι ως γνωστόν η μέρα που κάνουμε την πιο αυστηρή νηστεία σε όλη την Σαρακοστή. Την Μεγάλη Παρασκευή, είθισται να μην...

Ιωσήφ Αναστασάκης: Ο ξεχασμένος Έλληνας ήρωας που έχασε τη ζωή του για την πατρίδα την ώρα του καθήκοντος

Ο Σμηναγός Ιωσήφ Αναστασάκης ήταν 35 ετών όταν έφυγε από τη ζωή, τρεις μέρες μετά το αεροπορικό δυστύχημα που έλαβε χώρα στις 26 Αυγούστου του...

Δήμος Σερρών: 38 πολιτιστικές εκδηλώσεις για το 2024

Ο Δήμος Σερρών ως ένας από τους μεγαλύτερους δήμους της Κεντρικής Μακεδονίας με μακρά παράδοση στον πολιτισμό, αναβαθμίζει τον προγραμματισμό του σε ότι αφορά...

Συνέχισε να διαβάζεις