Με το ΠΑΣΟΚ να προβάλει ένα πρόγραμμα 300 σελίδων που δεν έχει κάνει κανένας τον κόπο να το διαβάσει, ούτε μέσα, ούτε έξω από το κίνημα και την Ν.Δ. πέντε εβδομάδες πριν από το στήσιμο της κάλπης
να προσπαθεί να αποσοβήσει τους κινδύνους που ελλοχεύουν από την προεξόφληση της «γαλάζιας» πρωτιάς και οι οποίοι μπορεί να θέσουν εν αμφιβόλω τον στόχο της αυτοδυναμίας.
Με τον Μητσοτάκη σε κάθε ευκαιρία να καλεί τους πολίτες να κρίνουν τα πεπραγμένα, τη συνέπεια λόγων και έργων, αλλά και τα προγράμματα των κομμάτων που θα έχουν ενώπιόν τους την ώρα που θα πάνε στην κάλπη.
Και μη νομίζετε
Δύσκολα ή εύκολα θα την πάρει την πρωτιά, μιας και ανέκαθεν η παράσταση νίκης έδινε τον νικητή στις επερχόμενες εκλογές και μόνο με ελάχιστες εξαιρέσεις, είχαμε εκπλήξεις…
Γιατί κακά τα ψέματα
Ο κανόνας ο οποίος ισχύει είναι πως νικητής στην κάλπη βγαίνει το κόμμα που μπαίνει με διακριτό προβάδισμα στην τελική προεκλογική ευθεία.
Και στην Ελλάδα ο κανόνας αυτός ανατράπηκε μία φορά!
Στις εκλογές του 2000, όταν ο τότε πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης πέτυχε να ανατρέψει στο νήμα της κάλπης τη διαφορά που είχε στην προεκλογική περίοδο ο αντίπαλός του και τότε αρχηγός της Ν.Δ. Κώστας Καραμανλής, νικώντας εντέλει με διαφορά κοντά στο 1,05%.
Και κάπου 50.000 ψηφαλάκια!
Για την Πράσινη και Δίκαιη Μετάβαση- Με τους πολίτες, για τους πολίτες στη Θεσσαλονίκη ο Γιώργος Παπανδρέου
Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται σήμερα ο Γιώργος Παπανδρέου, καθώς είναι κεντρικός ομιλητής στην παρουσίαση του νέου βιβλίου του βουλευτή Β’ Θεσσαλονίκης του ΠΑΣΟΚ, Γιώργου Αρβανιτίδη.
Το βιβλίο έχει τίτλο «Πράσινη και Δίκαιη Μετάβαση- Με τους πολίτες, για τους πολίτες» και η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 19.00 στο Porto Palace.
Το βιβλίο είναι αφιερωμένο στην πράσινη μετάβαση, σε ένα βιώσιμο παραγωγικό μοντέλο, στην ενεργειακή δημοκρατία και στην κλιματική ανθεκτικότητα μέσα από προσωπικές θέσεις του Γιώργου Αρβανιτίδη, που έχουν όλα τα χρόνια της βουλευτικής του δράσης, κατατεθεί δημόσια.
Εκτός του κ. Παπανδρέου, που αν μη τι άλλο αποτελεί πόλο έλξης, ομιλητές θα είναι επίσης ο γραμματέας Τομέα Ενέργειας ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής και αν. καθηγητής ΕΜΠ, Χάρης Δούκας, και ο καθηγητής του ΑΠΘ, Διευθυντής του Διαβαλκανικού Κέντρου Περιβάλλοντος, Γιώργος Ζαλίδης.
Συνεπώς όσοι πιστοί…
Προσέλθετε!
Όσο για τα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ μη βιάζεστε
Σήμερα όπως μαθαίνω θα συνεδριάσει η νομαρχιακή επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Α’ Θεσσαλονίκης παρουσία τόσο των εν ενεργεία βουλευτών του κόμματος, όσο και των υποψηφίων που ανακοινώθηκαν.
Και βέβαια με όλα τα κομματικά στελέχη
Επί τάπητος αναμένεται να τεθούν οι προεκλογικές δραστηριότητες και η εκστρατεία του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης στο πολεοδομικό συγκρότημα, ενώ παράλληλα, θα λυθεί και ο… γρίφος των επτά ονομάτων που απομένουν για να συμπληρωθούν τα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ σε Α’ και Β’ Θεσσαλονίκης, ώστε να συμπληρωθεί η λίστα και με τους 33 υποψήφιους για τις κάλπες της 21ης Μαΐου.
Προετοιμάζεται μάλιστα και η εκδήλωση παρουσίασης του συνόλου των υποψηφίων για την Τρίτη 25 Απριλίου.
Για τις Σέρρες τα ίδια Παντελάκη μου , τα ίδια Παντελή μου!
Με τον Δεμερτζή, εκτός ψηφοδελτίων και την Νομαρχιακή χωρίς θέσεις και προτάσεις…
Θα μου πεις και που είχαν τι έγινε;
Τρέχει κανονικά ο διαγωνισμός για τον κάθετος Άξονα Δράμας – Αμφίπολης
Μπορεί να ξεκίνησε η προεκλογική εκστρατεία όλων σχεδόν των υποψηφίων, αλλά μη νομίζεται…
Το κράτος συνεχίζει να λειτουργεί και μάλιστα …κανονικά!
Χθες μάθαμε πως με τη συμμετοχή των πέντε μεγαλύτερων τεχνικών ομίλων της χώρας, συνεχίζεται ο διαγωνισμός (δεύτερη φάση – ανταγωνιστικός διάλογος) για το έργο «Κάθετος Άξονας Δράμα – Αμφίπολη (Παλαιοκώμη) με ΣΔΙΤ», προϋπολογισμού 248 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ).
Να σημειώσουμε πως το προαναφερόμενο ΣΔΙΤ προκηρύχθηκε στα τέλη του 2022 μαζί με ακόμη ένα που αφορά στη βελτίωση του οδικού δικτύου της Βορείου Ελλάδας
(«Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση της Αναβάθμισης του οδικού άξονα ΕΟ2 (Μαυροβούνι – Έδεσσα, Παράκαμψη Γιαννιτσών, Παράκαμψη Χαλκηδόνας) και λειτουργία/ συντήρηση του τμήματος γέφυρας Αξιού ποταμού – Έδεσσας με ΣΔΙΤ»), προϋπολογισμού περίπου 445 εκατ. ευρώ (περιλαμβανομένου ΦΠΑ).
Για τα δύο αυτά έργα ενδιαφέρον έχουν εκδηλώσει οι ΓΕΚ Τέρνα, κοινοπραξία Άκτωρ Παραχωρήσεις – Μυτιληναίος, Άβαξ και Intrakat, ενώ η διάρκεια της σύμπραξης θα είναι κατά μέγιστο 30 έτη, από τα οποία τα 3 έτη η κατασκευαστική περίοδος και τα 27 έτη συντήρησης και λειτουργίας…
Από την «υπόθεση Γεωργούλη» προεκλογική ζημιά για τον ΣΥΡΙΖΑ
Ξεκινά η προεκλογική περίοδος – Το Σάββατο η διάλυση της Βουλής!