Η αναβάθμιση της εικόνας του εμπορικού κέντρου των Σερρών μπορεί να γίνει γεγονός που συνεπάγεται ενίσχυση της αγοραστικής κίνησης και κατ’ επέκταση σημαντικά οφέλη για τους συμμετέχοντες επιχειρηματίες.
Αυτά ειπώθηκαν κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης και την παρουσίαση του σχεδίου Marketing του SERRES OPEN MALL που στοχεύει σε μια σύγχρονη, ενιαία, τεχνολογική αγορά στο κέντρο των Σερρών.
Εισηγητές της εκδήλωσης ήταν ο Βασίλειος Μπλέτσιος Οικονομολόγος MBA PhD, Chief Marketing Officer Lever A.E- Όμιλος Σαμαράς και Συνεργάτες και η Αρχιτέκτονας Χρύσα Αφεντούλη.
Φτάνει όμως από μόνης της η πράξη εφαρμογής της μελέτης αναβάθμισης των προσόψεων των ωφελούμενων επιχειρήσεων, έτσι ώστε να αλλάξει όψη η Σερραική αγορά;
Μήπως πρέπει οι «συνέργειες» να συνεχιστούν;
Για να έχουμε την αγορά που μας …αξίζει;