Το Μουσείο Ακρόπολης έγινε με λιγότερα χρήματα από ότι το Μετρό!

Εγκρίθηκε, από την Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής ο διορισμός των Νίκου Ταχιάου και Νίκου Κουρέτα στις θέσεις του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου της Αττικό Μετρό ΑΕ, αντίστοιχα.

Υπέρ της πρότασης του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, για τον διορισμό του κ. Ταχιάου τάχθηκαν 10 βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, ενώ αντίθετα 5 βουλευτές από ΣΥΡΙΖΑ και ένας από την Ελληνική Λύση καταψήφισαν και τρεις βουλευτές, από ΚΙΝΑΛ, ΚΚΕ και ΜέΡΑ25, δήλωσαν «παρών».

Έτσι από σήμερα ο κ. Ταχιάος  αναλαμβάνει στη θέση του Γιάννη Μυλόπουλου την προεδρεία της επιχείρησης και όπως είναι γνωστό ήταν υποψήφιος τόσο για τον κεντρικό δήμο της Θεσσαλονίκης, όσο και για τη Βουλή.

Και μπορεί εκεί να μην τα κατάφερε, αλλά όπως λένε , αν έχεις τύχη διάβαινε και ριζικό …περπάτα!

Όσο για τον κ. Κουρέτα, που θα πάρει τη θέση του διευθύνοντα από τον Θεόδωρο Παπαδόπουλο, δεν έχει σχέση με τον δικό μας καθηγητή στην Λάρισα,

καθώς αυτός ο Κουρέτας  έχει θητεύσει στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, ως δημοτικός σύμβουλος σε Χολαργό και Αθήνα ενώ ήταν μέλος του Διαγραμματειακού Συντονιστικού Οργάνου της Ν.Δ.

Πάντως ο Καραμανλής στην επιτροπή έκανε ειδική αναφορά στην κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης υποστηρίζοντας ότι στόχος της κυβέρνησης είναι να ολοκληρωθούν οι εργασίες τους πρώτους μήνες του 2023.

Ο υπουργός Μεταφορών άσκησε κριτική στην προηγούμενη πολιτική διοίκηση, λέγοντας ότι οι σχεδιασμοί για την Θεσσαλονίκη «άφησαν το σταθμό Βενιζέλου απ’ έξω και πως ακόμα και με τον «Βενιζέλο» εκτός, το έργο δεν θα ήταν έτοιμο το 2020!

Επίσης, όταν θα ξεκινούσαν οι εργασίες για το «Βενιζέλο» θα έπρεπε να σταματήσει όλη η κυκλοφορία για τουλάχιστον 6 μήνες» και πρόσθεσε πως

«εμείς σχεδιάζουμε να ολοκληρωθεί το έργο μαζί με το σταθμό «Βενιζέλος» και την επέκταση προς την Καλαμαριά και να σχεδιάσουμε τις επεκτάσεις προς Βορειοδυτικά προς το αεροδρόμιο Μακεδονία».

Μετά την δευτερολογία του και μετά από το σχόλιο του κ. Γιάννη Δραγασάκη πως η υπόθεση του Μετρό Θεσσαλονίκης ταλαιπωρεί τους Θεσσαλονικείς τα τελευταία 30 χρόνια και πως

«η προηγούμενη κυβέρνηση το έβαλε σε ένα προγραμματισμό» ο κ. Καραμανλής συμφώνησε πως από το 2018 και με εξαίρεση τον σταθμό Βενιζέλου το Μετρό έχει προχωρήσει πολύ ικανοποιητικά.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα να δώσω τα εύσημα στην προηγούμενη κυβέρνηση εκεί που τα πράγματα πήγαν καλά, είπε και τόνισε πως η καθυστέρηση με τον σταθμό «Βενιζέλος» ξεκίνησε το 2013.

Δεν δικαιώθηκε η προσφυγή Μπουτάρη και προκάλεσε καθυστέρηση από την οποία βγήκαν και πρόστιμα.

Και ήρθε η απόφαση του ΣτΕ που δικαίωσε την υπουργική απόφαση του 2014.

Και δυστυχώς η επόμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ήταν αυτή που αποφάσισε να την αλλάξει αυτή την υπουργική απόφαση».

Πάντως προκάλεσε εντύπωση πως το κόστος ανασκαφών στην Θεσσαλονίκη πλησιάζει 135 εκατ ευρώ και ακόμα δεν έχουνε τελειώσει.

Και το ωραίο είναι πως ακόμα και το Μουσείο Ακροπόλεως έγινε με λιγότερα χρήματα!

Και μετά μου λέτε πως δεν υπάρχουν χρήματα…

Βρε λεφτά …υπάρχουν!