04/05/2024
13.2 C
Serres

Κώστας Καραμανλής: Το 2021 θα είναι η χρονιά των μεγάλων έργων

Array

Στη σημασία του εμβολιασμού κατά του κορονοϊού, την ενίσχυση των Μέσων Μαζικής
Μεταφοράς και τα έργα υποδομής, αλλά και τα ελληνοτουρκικά, αναφέρθηκε ο
Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής.

Σε συνεντεύξεις του
στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ και την εκπομπή «Σήμερα» με τον κ. Δημήτρη Οικονόμου
(30 Δεκεμβρίου) και στον τηλεοπτικό σταθμό Action24 και την εκπομπή «Evening
Report» με τον κ. Γιώργο Κουβαρά (29 Δεκεμβρίου).

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών
κ. Καραμανλής
στάθηκε στο γεγονός ότι το εμβόλιο συμβολίζει
την αρχή του τέλους του κορονοϊού και ότι όλη η πολιτική ηγεσία έστειλε ένα μήνυμα,
που όπως επισήμανε δεν ήταν καθόλου αυτονόητο για τα ελληνικά πολιτικά ήθη.

Σχολίασε επίσης (ΣΚΑΪ) ότι είναι τουλάχιστον κωμικό από τη μία ο κ. Τσίπρας να
εμβολιάζεται και από την άλλη να ασκεί κριτική και έκανε λόγο για μιζέρια του ΣΥΡΙΖΑ,
την ώρα που έρχεται η ελπίδα. Υπενθύμισε εξάλλου ότι στις 2 Νοεμβρίου ο κ. Τσίπρας
αμφισβητούσε την εξασφάλιση των εμβολίων, ενώ ζήτησε να σταματήσει η σπέκουλα
με το θέμα.

Καραμανλής: «Θυμηθείτε πόσο απομονωμένη ήταν η Ελλάδα το 1996 στα Ίμια» – «Δεν πρόκειται
να βάλουμε όλα τα θέματα πάνω στο τραπέζι όπως θέλει η Τουρκία»

Όσον αφορά στις συνεχιζόμενες προκλήσεις της Τουρκίας, ο κ. Καραμανλής επισήμανε
(ΣΚΑΪ) ότι υπάρχει μία τάση από συγκεκριμένα πολιτικά στελέχη της κυβέρνησης
Ερντογάν να φέρουν στην επιφάνεια θέμα αναθεώρησης της συνθήκης της Λωζάννης.
Υπενθύμισε ότι αυτό έχει ξεκινήσει από τις δεκαετίες του ‘70 και του ‘80 και
κορυφώθηκε στα Ίμια το 1996 και σχολίασε ότι η Τουρκία σε επίπεδο ρητορικής προσπαθεί να αμφισβητήσει το εδαφικό status quo, παρότι το Oruc Reis έχει
αποχωρήσει.

BMW x2 ix2 web banner mathe perissotera 1

«Βλέπουμε ένα πανικό στην Τουρκία» εκτίμησε ο κ. Καραμανλής

Κάνοντας λόγο για
κινήσεις εσωτερικής κατανάλωσης της κυβέρνησης της γειτονικής χώρας, ενώ
επισήμανε ότι η Κυβέρνηση Μητσοτάκη κατάφερε να μετατρέψει σε ευρωτουρκική
διαφορά τα θέματα με την Τουρκία, κάτι που ήταν πάγια θέση της ελληνικής
εξωτερικής πολιτικής από την εποχή του Κωνσταντίνου Καραμανλή.

Υπογράμμισε άλλωστε ότι για πρώτη φορά το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο δήλωσε ότι η
μόνη ελληνοτουρκική διαφορά προς συζήτηση αφορά στην υφαλοκρηπίδα, τόνισε ότι
όλοι οι διεθνείς αναλυτές λένε ότι πλέον η διαδικασία αυτή τίθεται και υπό τη σκοπιά
των ευρωτουρκικών σχέσεων και πρόσθεσε: «Θυμηθείτε πόσο απομονωμένη ήταν η
Ελλάδα το 1996 στα Ίμια και συγκρίνετε».

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι εάν σταματήσουν οι προκλητικές
ενέργειες και ρητορική της Τουρκίας, η Ελλάδα δεν είναι αντίθετη να καθίσει σε ένα
τραπέζι για διερευνητικές επαφές.

Αλλά τόνισε ότι όπως έχει πει επανειλημμένως ο
Πρωθυπουργός και ο Υπουργός Εξωτερικών:


«Η χώρα μας δεν πρόκειται να ανοίξει τη
βεντάλια των θεμάτων που θέτει η Τουρκία. Δεν πρόκειται να τα βάλουμε όλα πάνω
στο τραπέζι όπως θέλει η Τουρκία. Γιατί αυτά που φέρνει η Τουρκία είναι ζητήματα
κυριαρχικά, θέματα τα οποία καμία κυβέρνηση με εθνική συνείδηση δεν θα έμπαινε
στον πειρασμό να τα συζητήσει και να τα βάλει στο τραπέζι του διαλόγου».

Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε επίσης (Action24) ότι το 1976 υπεγράφη όντως
συνυποσχετικό μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας, αλλά η γειτονική χώρα δεν δέχθηκε
τελικά την προσφυγή στο Διεθνές Δικαστήριο και σημείωσε:

«Η Τουρκία του 1976, δεν
έχει καμία σχέση με την Τουρκία του 2021», ενώ υπογράμμισε ότι «από τη μία έχουμε
την ελληνική Κυβέρνηση που δείχνει αποφασιστικότητα και δημιουργεί συμμαχίες
στην Ανατολική Μεσόγειο και από την άλλη έχουμε μία Τουρκία που είναι η
αλλοπρόσαλλη και είναι ο ταραξίας της ανατολικής Μεσογείου».

«Σήμερα έχουμε στους δρόμους της Αθήνας 1.270 λεωφορεία»

«Βήμα – βήμα εφαρμόζουμε ένα σχέδιο δράσης για καλύτερες, πιο αξιόπιστες και πιο
ανθρώπινες συγκοινωνίες», τόνισε ο κ. Καραμανλής (ΣΚΑΪ), αναφέροντας ότι σήμερα
κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας από 850 που παραλήφθηκαν το 2019, 1.270
λεωφορεία, ενώ στη Θεσσαλονίκη κυκλοφορούν 400 λεωφορεία όταν το 2019
κυκλοφορούσαν 230. Είχαμε, δηλαδή, αύξηση στόλου σχεδόν 50% στην Αθήνα και
ακόμη μεγαλύτερη στη Θεσσαλονίκη.

Στόχος είναι, πρόσθεσε, μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2013 να έρθουν και 300 επιπλέον
λεωφορεία με leasing, ενώ προχωρούν οι προσλήψεις και υπενθύμισε ότι επί 10 χρόνια
δεν είχε γίνει ούτε μία πρόσληψη και επί 11 χρόνια δεν είχε αγοραστεί ούτε ένα
λεωφορείο.


Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπογράμμισε ότι προχωρά η
συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα, με τη σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ και τη διαδικασία
εκμίσθωσης οχημάτων στο ελληνικό δημόσιο, αλλά πάντα με σεβασμό στο δημόσιο
χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών.

«Θα μου πείτε, αυτή η εικόνα είναι ιδανική; Θα σας πω με πάσα ειλικρίνεια ότι δεν
είναι ιδανική, αλλά βελτιωνόμαστε, προσπαθούμε μέρα με την ημέρα να
αντιμετωπίσουμε τα πολλά προβλήματα, κάνουμε προσλήψεις, συνεργαζόμαστε να τον
ιδιωτικό τομέα – είτε αυτό αφορά το leasing είτε αφορά τα ΚΤΕΛ – και σπάμε ένα
φαύλο κύκλο υποεπένδυσης, ο οποίος ισχύει για τα τελευταία 10 χρόνια. Επομένως,
πολύ σύντομα θα βελτιωθεί αισθητά η κατάσταση», είπε επίσης (Action24).

Σημείωσε ότι για το μεγάλο διαγωνισμό αγοράς λεωφορείων, έχει εξασφαλιστεί η
χρηματοδότηση και σχολίασε: «Ξέρετε, είναι πολύ εύκολο για μας τους πολιτικούς να
λέμε τα μεγάλα ‘‘θα’’, να λέμε ότι θα κάνουμε ένα διαγωνισμό, θα δημοπρατήσουμε
ένα έργο, θα φέρουμε λεωφορεία, Όμως όταν δεν έχεις εξασφαλισμένη
χρηματοδότηση, τότε κοροϊδεύεις τον κόσμο» και πρόσθεσε ότι σιγά σιγά θα ενισχυθεί ο στόλος με νέα λεωφορεία, μεταξύ των οποίων ηλεκτρικά και CNG λεωφορεία νέας
τεχνολογίας.

«Το 2021 θα είναι η χρονιά των μεγάλων έργων»

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε επίσης (ΣΚΑΪ) στο ξεμπλοκάρισμα εμβληματικών έργων
όπως η γραμμή 4 του Μετρό και το Πάτρα – Πύργος, για το οποίο έχει δοθεί η πρώτη
πολύ σημαντική έγκριση της Κομισιόν, ενώ εν τω μεταξύ το Υπουργείο Υποδομών και
Μεταφορών επενδύει 30 εκατομμύρια ευρώ για βελτιώσεις στα σημεία όπου
υπάρχουν θέματα οδικής ασφαλείας.

Αναφέρθηκε επίσης στο μεγάλο εργαλείο, που
είναι το Ταμείο Ανάκαμψης και στάθηκε ιδιαίτερα στα σιδηροδρομικά και
αντιπλημμυρικά έργα, σημειώνοντας ότι το 2021 θα είναι «η χρονιά των μεγάλων
έργων».

Δείτε επίσης

Ακολουθήστε το e-vima.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ.

 

Παναγιώτης Σπυρόπουλος: Άνθρακες ο θησαυρός…

Ο κ. Μυλόπουλος, μη σεβόμενος ούτε τις Άγιες αυτές Ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδος, διοχέτευσε το περιεχόμενο της ερώτησής του, ταυτόχρονα με την κατάθεσή του...

Της ρουτίνας δουλεύοντες …

Γράφει ο Μάρκος Μπόλαρης Εκείνες τις ατέλειωτες σειρές των δούλων σκεφτόμουν που , δουλεύοντας μέσα στο λιοπύρι της Αιγυπτιακής ερήμου, έχτιζαν τις πυραμίδες της ανθρώπινης...

Ενημέρωση από την Υπηρεσία Καθαριότητας για την αποκομιδή τις ημέρες του Πάσχα

Από τη Διεύθυνση Καθαριότητας του Δήμου Σερρών ανακοινώνεται ότι το πρόγραμμα της αποκομιδής των απορριμμάτων κατά τις ημέρες των αργιών του Πάσχα έχει διαμορφωθεί...

Την Κυριακή 12 Μαΐου η παρουσίαση του βιβλίου της Βλάση Αγτζίδη «Μεταξύ Σεβρών...

Η Δημοτική Ενότητα Σερρών σε συνεργασία με την Εύξεινος Λέσχη Ποντίων Σερρών, το Τμήμα Γενικών Αρχείων του Κράτους Σερρών και οι Εκδόσεις Πατάκη σας...

Διαβάστε επίσης

Δείτε επίσης.

 

Αλλαγή διοίκησης στο 10ο Σύνταγμα Πεζικού

Την 17 Μαΐου 2024, θα πραγματοποιηθεί η αλλαγή Διοικήσεως του 10ου Συντάγματος Πεζικού, στο Στρατόπεδο «ΙΑΧΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΛΕΙΣΑΡΗ». Το πρόγραμμα της τελετής, έχει όπως παρακάτω: α.Πέρας...

ΔΕΥΑΣ: Νομικός σύμβουλος ο Γιάννης Γιάντσιος;

Για να μην πάω στην ΔΕΥΑΣ και στο χθεσινό διοικητικό συμβούλιο που αποφάσισε την πρόσληψη του κ. Γιάννη Γιάντσου ως νομικού συμβούλου της επιχείρησης! Θα...

Με ποιον συνήθως απατούν οι γυναίκες τον σύντροφο τους; Δε θα σας αρέσει η απάντηση!

Αυτή η έρευνα κάθε άλλο παρά θα αρέσει στους άντρες αναγνώστες! Πραγματοποιήθηκε από dating site που λέγεται Victoria Milan, σε πάνω από 3.000 γυναίκες και...

Συνέχισε να διαβάζεις